Gezocht: Hoppenhof`s Marcia v. Kantjes ronaldo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CharmingS

Gezocht: Hoppenhof`s Marcia v. Kantjes ronaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-10 16:48

Wie weet waar mijn oude pony staat?

Ik heb 3 jaar geleden mijn pony verkocht aan ruby-lee burggraaf uit helmond, zei had mijn pony toen gestald bij de nieuwe ark in mierlo. Toen ik daar op wedstrijd moest had ik zoiets van oke nu ben ik er wel aan toe om haar weer te zien ( ik wou eerst niet omdat ik haar dan het liefst mee terug wil nemen :+ ) Maar toen kwam ik daar en toen hoorde ik dat ze was verhuisd.

Ik heb helaas geen gegevens meer van haar baasje, en zou haar graag nog een keer op willen zoeken.

Paspoortje:
Naam: hoppenhof`s marcia
Vader: kantjes ronaldo
Moeder: kantjes michigan
Kleur: zwart
Aftekkeningen: rechts achter wit sokje Links achter witte kroonrand
Leeftijd:18

Hoop dat iemand mij meer kan vertellen..

Hier een foto
Afbeelding

Alvast bedankt
Groetjes,
Melissa

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 18:18

Ruby Lee rijdt nog steeds bij De Nieuwe Ark. Ze is naar een andere stalling verhuist ergens in helmond. Waar waar ik niet precies. Het is bij mensen thuis en er staan maar enkele pensionpony's. Ruby lee heeft wel een hyves pagina. Misschien dat je haar zo kunt bereiken. En anders kan ik haar emial adres wel pb'en.

Marcia heeft het erg naar haar zin en Ruby Lee is er nog steeds helemaal gek van. Ze staat nu dag en nacht buiten. Heeft wel een stalletje. Ze rijdt bij ons ook nog steeds de FNRS wedstrijden mee.

Hyves: http://rbtje-marcia.hyves.nl/

rubyenmarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 19:30

hai het gaat heel goed met marcia
ze heeft al veel goede vriendjes en we zijn samen al een paar keer eerste geworden
ik heb nog een paar foto's van haar maar die aijn allemaal te vinden op mijn hyve
groetjes ruby en kussjes van marcia
Laatst bijgewerkt door rubyenmarcia op 22-10-10 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Tanja

Re: Gezocht: Hoppenhof`s Marcia v. Kantjes ronaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 22:05

Aangezien de pony is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.