Wie weet waar mijn vorige paard arrow staat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje36

Wie weet waar mijn vorige paard arrow staat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 09:02

Weet iemand mijn vorige paard te staan? zijn naam is Arrow hij is nu 4 of 5 jaar oud. Afstammeling Flemmingh x indoctro. Hij is donkerbruin. Ik ben erg benieuwd waar hij nu is en hoe het met hem gaat . 2x heeft de nieuwe eigenaresse contact met me opgenomen maar ik heb helemaal geen gegevens van haar. volgens mij staat hij nu ergens in Utrecht.

Anoniem

Re: Wie weet waar mijn vorige paard arrow staat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:05

Hoe meer informatie je geeft hoe makkelijker mensen je kunnen helpen :)
Vertel bijvoorbeeld ook of Arrow een bles/kolletje/witte benen heeft of juist niet, hoe groot hij ongeveer is, of hij opvallende kenmerken heeft (lidtekens bijvoorbeeld) etc. Alles kan helpen. Een foto plaatsen is helemaal handig natuurlijk :)

kaatje36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 09:38

Hij is helemaal donkerbruin met een wit sterretje op zijn voorhoofd. Ik denk dat hij ondertussen tegen de 1.70m groot is. Hij was drie jaar toen ik hem verkocht en hij was erg aan het groeien. Hij is door een handelaar doorverkocht in de buurt van goorle.
ik weet helaas niet hoe ik een foto moet plaatsen

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 18:02

Hoi Kaatje, even weer verder via het topic. Ik heb de eigenaresse van "mijn" Arrow gemaild, dus ik wacht haar reactie even af. Hier nog wat foto's ;) Deze Arrow staat ongeveer sinds maart 2009 bij haar geloof ik. Het is een groot paard, 1.70m zou best wel kunnen. Als het hem is, staat hij nu in Stompwijk (vlakbij Zoetermeer ZH). Hij heeft zeker een goed leventje.

Afbeelding

Afbeelding

kaatje36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 19:41

hoi hoi,
Hij lijkt er wel verdacht veel op.
ik hoop dat hij het is want hij ziet er goed uit.
In juni 2008 heb ik hem ongeveer verkocht en ik heb hem gehad vanaf dat hij ongeveer 6 mnd oud was.
Ik hoop dat de huidige eigenaar contact met me wil opnemen.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:35

Ik ben er vrijwel zeker van jou dat ik weet waar jouw Arrow staat. Mijn Arrow is ook FlemminghxIndoctro dus dan moet het hem wel zijn. Ik heb van de huidige interesse haar telefoonnr. gekregen, zodat ik dat nummer aan je doorgeven kan. Ze vindt het erg leuk dat je contact zoekt en je mag gerust een keertje langskomen ;) De andere gegevens doe ik even via PB!

EDIT: Eigenaresse belde mij net, ze is ook nieuwsgierig naar verleden van Arrow. Ik heb haar jouw emailadres gegeven dus je zal vast een mailtje krijgen!
Laatst bijgewerkt door Ladyson op 30-09-10 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 15:36

+:)+ Toppie!

kaatje36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-10 14:59

paard gevonden
dank je wel :D