[PG] Haflinger Ayla

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maaykuhhh

[PG] Haflinger Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 22:17

Wij zoeken Ayla (in haar paspoort heet ze: Sharinda van het Jullianum)!!!!

Een aantal jaren geleden is Ayla verkocht aan een gezin die met z'n allen helemaal verliefd waren op haar. Met een dubbelgevoel heeft Jamie haar beste vriendin verkocht. De mensen waren gezellig, open en enthousiast en dus werd de koop, met een goed gevoel, gesloten!

Helaas hebben ze uiteindelijk toch besloten om Ayla te verkopen? Zo hebben ze Jamie verteld. Na eigen zeggen hadden ze problemen thuis, o.a. geldproblemen. Ayla had de laatste maanden al wel last van kreupelheden en is waarschijnlijk ook zo verkocht. Zwart op wit staat dat: bij het verkopen van Ayla contact op te nemen met Jamie, ze wil haar namelijk dan weer terug kopen of haar te laten weten waar Ayla terecht zou komen. Het gezin in kwestie heeft zich niet aan deze afspraak gehouden.

Nu komt het bijzondere verhaal...
Men beweert Ayla verkocht te hebben aan een ouder echtpaar. Ze vertelde Jamie dat ze niet weet aan wie ze Ayla verkocht heeft of waar ze naar toe is gegaan. Jamie had om een telefoonnummer of mailadres gevraagd, maar zij beweert geen enkel telefoonnummer of mailadres in haar bezit te hebben.
Meerdere malen heeft Jamie gebeld, gemailt en gesmst, maar zonder resultaat! Mevrouw houdt haar tanden stijf op elkaar en volgens ons zit er een luchtje aan haar manier van doen.

Graag willen wij Ayla terug vinden!!!

Volgens het gezin is Ayla naar ene Hans uit Nijkerk verkocht. Meer wist ze niet te vertellen!

Zouden jullie een oogje in het zeil willen houden??

Afbeelding

Tinker11

Re: [PG] Haflinger Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:40

Hallo,

Een raar verhaal zeg..
Mijn paarden staan in Nijkerk dus ik wil best eens opletten of ik ergens een haf zie staan die er eerder niet stond.

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 22:05

hallo

ik heb een paar jaar terug op een manege gereden daar stond toen een haflinger genaamt ayla ik heb ergens nog een foto zou dat even vergelijken voor je hoe lang is het ogeveer geleden dat jullie het paard verkocht hadden?

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-10 19:35

@ Pepsy: Volgens mij is het nu zo'n 2 a 3 jaar geleden. Durf het niet precies te zeggen. Kan namelijk ook langer geleden zijn!
Als je het na zou willen kijken, heel erg graag!

Alvast bedankt!

@ Tinker11: Dank je wel! Hopelijk kun je ons hierbij helpen...

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 17:43

Ik heb het KNHS gemaild. Aangezien Ayla daar bekent is. Zij weten mij te melden dat de papieren die binnen moeten komen wanneer een paard wordt afgemaakt, niet binnen zijn! Dus... theoretisch gezien moet Ayla nog in leven zijn!! Maar goed..Niet alle mensen houden zich aan de regels.

Dus we zoeken verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LiannePaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:35

Een vriendin van mij heeft 3á4 maanden geleden wel een haflinger gekocht een merrie. En ze lijkt hier best op hoe oud is Ayla nu?

EvilSock

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 15:56

Ene hans uit nijkerk..

Weet je toevallig zijn achternaam ofzo ? Bij de duiventil in barneveld staat wel een haflinger, maar volgens mij is die jonger dan deze, voor de rest ken ik alleen een Nicky ,, ook een haflinger die in Nijkerk staat (op manege slichtenhorst, als pensiopony) die lijkt er wat meer op , maar volgens mij is dat een ruin >.<

ik zal in ieder geval mijn ogen openhouden :)