[PG] Mexx kruising haflinger

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

01_Mexxlover

[PG] Mexx kruising haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 23:07

Hallo allemaal,

Hopelijk kan iemand mij via deze weg vertellen waar mijn oude pony mexx ( misschien nu anders ) is gebleven en hoe het met hem gaat.
Eerst maar even wat informatie over hem. Mexx zal nu dit jaar 11 jaar worden. Het is een kruising met een haflinger en het is een ruin. Hij had in de tijd bij mij trailerlaad problemen en was een vrij moeilijke pony met rijden. Hij hield nog wel eens van een bokje geven. Zelf heb ik hem augustus 2009 verkocht. Aan een gezin in holten. Deze mensen hebben hem toen na 2/3 maanden verkocht ( zijn zoontje kon er niet meer op rijden ). Hij is toen naar een gezin gegaan waarvan de dochter op hem ging rijden. Deze mensen hebben hem na een tijdje ook verkocht dit is in maart 2010 geweest. Deze mensen woonden in flevoland. Sinds dien weet ik niet meer waar hij is gebleven. Wie kan mij vertellen hoe het met mexx gaat?

Afbeelding
Afbeelding

Groetjes M.S

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 18:07

is er helemaal niemand die mij oude pony herkent?

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 17:52

Ik heb nog steeds geen enkele reactie ontvangen van iemand.
Is er echt niet iemand die hem maar denk te herkennen?
alles kan hepen.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:55

PB bokker Casanova eens, zij heeft een aantal haflinger kruisingen gehad en 1 daarvan heette ook mexx.

Bzoem

Re: [PG] Mexx kruising haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 18:05

Dat is waarschijnlijk niet dezelfde mexx, die van Casanova had ze namelijk in 2008 (te zien aan een berichtje) en daar dachten ze van dat het een kruising shetlander was die bij daarvoor ook bij bokker Stef heeft gestaan.
Deze mexx lijkt me dus niet dezelfde, sorry.

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 23:57

allemaal heel erg bedankt voor de moeite die jullie doen/hebben gedaan voor mij :)
Laatst bijgewerkt door Nadia op 15-10-10 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 10:50

Ik ben nog steeds opzoek naar mexx...
Ook heb ik nog geen enkele goede reactie gehad over hem. Ik wil alleen zo graag weten waar hij naartoe is en hoe het gaat met hem |(

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 11:41

http://nl.picturepush.com/public/12869834

WEER OPZOEK!!!

Hallo Ik ben opzoek naar mijn lieve oude ruin.Mexx is nu 13 jaar. En staat in zijn paspoort ook nog steeds op mijn naam. M helmink.Hij is geboren op 3-10-1999. Hij is een kruising haflinger. Hij kan niet gereden worden door een beginnende ruiter.Mexx was net onder het zadel toen hij bij mij kwamMexx is door de menno maneezje te burgum verkocht door mevr weening.Dit is enkele dagen geleden geweest of net een paar dagen geleden.Ik wil graag weten of hij een goed plekje gekregen heeft.

2 jaar geleden heb ik mexx daar opgezocht. En helaas was het niet wat ik verwacht had. Hij zag er heel slecht uit.Platvoeten, slechte rug ( zat gigantisch vast ), slechte tanden, heel mager ( kon zn ribben tellen ) stond in een stand in sta. Kwam nooit buiten. Alleen in de zomervakantie maar 6 weken. Ik heb er toen wat van gezegr en dat is helaas niet in goede aarde gevallen. Dus die mensen zeggen mij niks.
WIE KAN MIJ HELPEN?

De link is een foto van de manege. Zo stond hij ook pp mp.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 07-05-13 11:47, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 11:53

Ik had in je andere topic ook al gereageerd met het advies de manege te benaderen, maar zie nu dus dat dat helaas geen optie is ...

Maar je hebt blijkbaar wel iemand die hem voor je in de gaten houdt, want hoe weet je dat hij zojuist verkocht is ?

Misschien kan die persoon wat meer informatie lospeuteren ?

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 11:59

@ shirley:

Klopt er is een meisje dat mij op de hoogte houd. Helaas weet zij ook niet waar hij naartoe is gegaan

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:36

Hij stond laatst toch te koop? Is ie toen naar de manege verkocht?

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 14:44

@ lailaa: mexx stond laatst inderdaad te koop. De manege had hem op dat moment te koop staan. Rn nu moet hij dat ergens in overijssel staan in de buurt vn enschede en die kanten op in de buurt van de duitse grens.

@ dutchriders: ik zou het erg fijn vinden als je dat zou willen doen!

Voor meer fotos kan ik eventueel ook zorgen.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 11:46

Had je toen geen contact met een meisje van de manege? Zij had toen ook een rij topic gemaakt met Mexx.
Kan zij jou niet helpen?

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-13 12:28

@paaty14: dat meisje heb ik al een pb gestuurd. Maar volgens mij wat ik me herriner reed zij niet meer op de manege.
Even afwachten en veder blijven zoeken.

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 15:51

Ik heb contact gevonden met de nieuwe eigenaarres van mexx. Ook al een foto gezien. Maar zo te zien heeft hij het daar erg goed! Super bedankt allemaal!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 17:27

Wat een fijn nieuws, gefeliciteerd :D

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 17:29

Ik heb Mexx nog wel gereden :). Wat een leuk paard, wees maar blij dat ie daar bij die manege vandaan is! Vond het echt zonde van hem.

Ik had je ook wel kunnen helpen, maar zie dat je hem inmiddels al gevonden hebt.

Zat inderdaad erg vast, maar stug blijven volhouden dat het gewoon een klier van een paard was. Bah, wat een nare manege was dat. -O-

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 19:01

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.