[PG] meerdere pony's gezocht....welsh/connemara/nrps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kermit

[PG] meerdere pony's gezocht....welsh/connemara/nrps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 14:51

Ik ben opzoek naar 3 pony's

1. Cobus een welshje van 1,27 hoog (ruin). Een echte toverbal hij verkleurt elk jaargetijde. We hebben hem inmiddels al wel 18 jaar geleden denk ik verkocht aan Marielle uit ik dacht voorschoten of haarlem...weet het niet meer precies..Die had hem voor haar zoontje gekocht die er erg leuk op weg kon rijden. Cobus was toen net 3 dus ik heb geen idee of hij nog in leven is....

2. Granny een schimmelmerrie van inmiddels ook over de 20. Ze heeft NRPS papier. Ook zij is verkocht aan Marielle maar stond op een manege midden in de stad van ook Voorschoten of Haarlem. Was een hele simpele manege/stal waar je kon lessen met ook heel veel fjorden. Er konden ook gehandicapten rijden.

Ik ben gewoon heel erg benieuwd hoe het met deze ponys gaat/ging. Van granny heb ik haar moeder nog..die is inmiddels 35.

3. Eigenlijk ben ik ook nog opzoek naar een zoon van haar.
Die heet Clever Star op papier, maar op de laatste verblijfplaats die ik van hem weet heette hij Poekie. Hij stond toen bij de Westkustruiters in Wassenaar,maar is een jaar of 4 geleden hiervandaan verkocht. Ik ben nog steeds erg benieuwd hoe het met hem is. Denk nog steeds heel veel aan hem. Hij heeft Connemara papieren.

danienappy

Re: [PG] meerdere pony's gezocht....welsh/connemara/nrps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 16:11

heb je misschien foto?

Kermit

Re: [PG] meerdere pony's gezocht....welsh/connemara/nrps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 16:22

Dan moet ik even gaan kijken of ik nog ouwe foto's heb en of ik deze kan inscannen...want toen ik deze paardjes had hadden we nog geen digitale camera's hihi