Hallo!
Wie kent de handelaar dhr. Deferm uit Lommel?
Ik ben al een tijd bezig om informatie te krijgen over mijn Highlandpony.
Billy ''mijn pony'' heeft in 2002 meegelopen met de ponykampen in Leignon.
In begin 2003 is hij verkocht aan manege Kattevenia in Genk.
Ook heb ik al een advt. geplaatst op Kapaza:
http://www.kapaza.nl/detail/27787402/
Helaas kom ik dus niet verder als 2002 en dit is waarschijnlijk augustus geweest dat Billy is gaan meelopen met de ponykampen.
Twee jaar geleden heb ik dhr. Deferm gebeld, maar kon hem moelijk verstaan.
Het gekke is dat Billy een Schotse Highlandpony is waar er nu ''en zeker in 2002'' maar erg weinig van rondlopen.
We hebben het dus niet over een wit Welschje, maar een Highlandpony, ruin, mouse-dun met zebrastrepen van 1.33m.
Misschien is er iemand die hem herkent.
Billy heette toen waarschijnlijk Dario en was toen een lieve pony die waarschijnlijk net onder het zadel was.
Misschien is er iemand die weet met welke handelaren dhr.Deferm zaken deed en kan ik op die manier er achter komen waar hij vandaan komt.
Het is wel erg zuur dat het Billyverhaal stop in 2002, want ik heb Billy gekocht als 4e eigenaar en ben inmiddels zover gekomen dat ik vanaf 2002 al de 7e eigenaar moet zijn.
In oktober 2007 ben ik in het bezit van Billy gekomen en hij is mij verkocht als 10jarige.
Ik zou zo graag nog verder komen en misschien zelfs achterhalen wie de eerste eigenaar is geweest en wie zijn ouders zijn.
Dit laatste ook omdat er nog maar zo weinig Highlanddpony`s zijn.
Wie o wie kan mij hiermee helpen, heeft meegelopen met de ponykampen in Leignon of kent dhr Deferm zo goed dat je eventueel met foto naar hem toe kunt gaan?
Alvast heel erg bedank voor het lezen.
groetjes
Laatst bijgewerkt door Tanja op 19-09-10 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.