[PG] R.Vino Wabro, Bruine KWPN,12 jaar.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle0405

[PG] R.Vino Wabro, Bruine KWPN,12 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 12:50

Hoi mensen,

Ik weet niet zeker of dat dit het goede plekje is voor wat ik wil vragen, maar ik wist ook niet waar dat ik het anders neer moest zetten ;).
Een tijdje geleden is mijn verzorgpaard opeens verkocht. Ik reed haar al 5 jaar fulltime, wedstrijden en alles, en ik beschouwde haar als mijn paardje. Vast herkenbaar voor veel mensen hier denk ik. Helaas was ze op papier nog steeds van iemand anders en die persoon heeft haar dus verkocht. Omdat ze aan mij niet wil vertellen waar dat ze naartoe is, probeer ik op deze manier erachter te komen wie dat haar heeft gekocht.

Haar naam is R. Vino Wabro. Maar ik noemde haar altijd Vino, roept toch net ietsje makkelijker ;). Het is een bruine KWPN merrie van 12 jaar oud. De stokmaat ligt tussen de 1.65 en 1.70, maar dat heb ik nooit officieel opgemeten en volgens haar papieren is ze kleiner. Ze heeft een klein kolletje en linksachter een wit voetje met een gestippelde kroonrand. Over haar neus heeft ze een litteken lopen, een streep waar geen haar meer groeit. Niet heel opvallend alleen als je erop let. De vader is Jupilot en de vader van de moeder is Derrick. Ze heeft M2 dressuur gelopen en tijdens een buitenrit vindt ze auto's erg spannend als ze op haar af komen.
Waarschijnlijk is ze ergens in Noord Brabant en gekocht door een jong meisje dat ook nog meer pony's heeft. Ze is opgehaald op zaterdag 26 juni of in ieder geval rond die datum.

Als je dit paard kent of je weet waar ze is, stuur mij dan alsjeblieft een berichtje. Het is niet mijn bedoeling om langs te komen of iets dergelijks. Ik wil gewoon graag weten hoe het met haar gaat en waar dat ze terecht gekomen is. Door een misverstand met de eigenaar krijg ik het daar niet van te horen en aangezien ze toch wel een belangrijke plaats in mijn leven heeft gehad, zou ik het fijn vinden om te weten wat er van haar terecht gekomen is.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Danielle
Laatst bijgewerkt door Tanja op 19-09-10 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt

Mars

Re: Ik ben op zoek naar mijn vorige paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:00

[PP] >> [OV]

thoraklover

Re: Ik ben op zoek naar mijn vorige paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:44

Heb je hyves?

upload de foto via hyves en klik dan met je rechter-muisknop op de foto, klik dan op 'kopieer locatie' en dan plak je de link waar je het wil hebben en dan tussen zetten.

Danielle0405

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 16:48

Laatst bijgewerkt door Danielle0405 op 17-09-10 17:00, in het totaal 3 keer bewerkt

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 22:09