[PG] Bonte merrie ong. 9 jaar Marry/ Mary/ Beau

Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_Lauwtje_

[PG] Bonte merrie ong. 9 jaar Marry/ Mary/ Beau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 23:01

Wie oh wie weet waar Mary gebleven is.

Mary is in 2006 samen met haar veulen Turbo door de fokker verkocht naar Amsterdam, Mary is toen betrekkelijk snel weer verkocht en is bij Thirza Schraa van Paard & Coach terecht gekomen. In de periode van Amsterdam - Paard & Coach is Mary kennelijk erg veranderd, moeilijk te rijden en noem maar op.Toen zij Mary (nu onder de naam Beau) weer te koop aanbood heb ik contact met haar gezocht omdat dingen in haar advertentie (o.a. over de afstamming) niet klopte. Ze vertelde me dat Mary/ Beau erg veranderd was en dat het lastig was een goede koper voor haar te vinden, ze bracht haar nog liever naar de slager dan dat ze haar aan iemand meegaf met te weinig knowhow in huis en ze zal zeker niet naar een handelaar gaan! Op 10 maart 2009 kreeg ik een mailtje dat Mary verkocht was.
De fokker kreeg een paar weken later een telefoontje van een man: hij had mary gekocht van een handelaar uit Barneveld en het bleek dat Mary luchtzoog (ja dat klopt, vanaf dat ze 2 is), hij meende dat de fokker daar iets aan moest doen.

Dit is het laatste wat ik van Mary gehoord heb.

Herkend iemand Mary? Heb je meer informatie voor mij van na maart 2009? Neem dan alsjeblieft contact op, ik wil heel graag weten hoe het met haar gaat.

Afbeelding

Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie