[PG] Duitse donkerbruine draverruin 13 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_ED_

[PG] Duitse donkerbruine draverruin 13 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 22:19

(Heette vroeger) Otty Attack:
Ben je in het bezit van deze lieve ruin of ken je de eigenaar? Laat het me alsjeblieft weten, ik heb een ontzettend fijn verleden met hem en ik vind het verschrikkelijk dat ik hem niet kan opzoeken. Hij heeft tijden in Rijnsburg gestaan, op een draversstal. 8 jaar geleden is hij via de Westkustruiters Wassenaar doorverkocht zonder papier. Ik heb een kopie liggen van zijn papieren, ontzettende leuke foto's en veel herinneringen, alleen hij ontbreekt nog. Waarschijnlijk gaat hij nu als rijpaard door het leven MET EEN ANDERE NAAM!

Geboren 11-06-'97
Moeder: Zerin Fortuna
Vader: Invit Broline

Ook als je maar een klein beetje weet, alle kleine beetjes helpen!

Liefs, Elise

Edit: ik kende hem vanaf 2.5 jaar toen hij als ontzettend onhandige hengst de veewagen uit werd geladen. Ik kan je er een stukje geschiedenis van het paard voor teruggeven, eventueel kopen.

_ED_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 09:46

Van deze lieve donkerbruine draverruin heb ik de Transpondercode gevonden: 0985100005679806

_ED_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 20:47

Update: Morgen kan ik oude foto's scannen en uploaden. Voor zover heb ik enkele aftekeningen:
Linksvoor en linksachter witte voeten tot net onder de kogel met zwarte kroonvlekken. Achter rechts een halfwit voetje (tot boven de kogel) met zwarte kroonvlekken. Op hoofd geen aftekeningen.

Opmerkelijk is dat bij beide ogen het roze slijmvlies een stukje over de ogen valt.