[PG] Loona, kwam bij Jacky Stables vandaag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hoogendoorn

[PG] Loona, kwam bij Jacky Stables vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 11:06

Hallo,

Wij zijn op zoek naar Loona, deze bruine Merrie hebben wij in december 2004 gekocht bij jacky stables en helaas in januari 2005 weer weg moeten doen omdat zij spat had aan haar knie.
Om mijn meiden toen zo min mogelijk te laten hechten aan Loona heb ik haar na 2 maanden terug gedaan.
Zij was inmiddels drachtig en ik weet dat zij een veulentje Evelyn of evelien heeft gekregen.

Loona is een bruine merrie en nu ongeveer 15 jaar oud, zij was verschikkelijk lief en het leuke was dat als je in draf gaat je alleen door kan zitten op haar omdat haar vader of moeder een drafer was of is.

Heb nog een tijd contact gehad via jacky stables met ene marlou, maar kan nu niet meer op hun site of iets komen en ben helaas het adres kwijt. Weet wel dat het in te Haarsteeg ligt en de eigenaar dhr Branten toen was.

Wie kan ons helpen met het opsporen van gegevens van jacky stables of nog liever wie kent Loona of weet waar zij na toe is gegaan.
Ik heb haar terug gedaan omdat mij toen is toegezegt dat Loona bij hun mocht blijven en toen wij later langs wilde komen was zij weer door verkocht.

Heb een foto van Loona, weet alleen niet hoe ik die kan bijvoegen.

LadyMadonna

Re: op zoek naar Loona, kwam bij Jacky Stables vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 11:07

hoogendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 11:18

Nee het is niet van Jaqueline, zij heeft alleen mini pony`s.

Weet alleen dat hij dhr branten heet en in Haarsteeg woont en toen de naam Jackystables gebruikte. Met tk ipv .nl

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 11:23