[EG] Oude eigenaar/fokker van Wendus Obelisk x Amor

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[EG] Oude eigenaar/fokker van Wendus Obelisk x Amor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:30

Wij zijn op zoek naar de oude eigenaar van Wendus ( we noemen hem nu Wild Roman ) .
Wendus is als 4 jarige gekocht door bokker Fiiiieeee bij stal Sleehorst te Ruurlo. Daarvoor heeft hij ( met 3 jaar ) op manege de Sluiperman gestaan en met google kan je dat nog terug vinden.
Op dit moment loopt hij M2 dressuur en is niet officieel gestart met springen. Nu meet hij ongeveer 1.69

Even wat informatie.

Wendus is geboren op 2003 hij heeft geen aftekingen. Hij is donkerbruin met zwart manen en staart.

Afbeelding
Afbeelding
http://a.imageshack.us/img442/2332/4747394675pdjx.jpg
http://a.imageshack.us/img834/4135/6567214015i569.jpg

In het paspoort staat de naam van de fokker maar die heb ik nu niet bij de hand en Fiiiieeee ook niet.

Het lijkt ons leuk om iemand te vinden die iets over hem kan vertellen van zijn 1e tot 3e levensjaar.

Groetjes Fiiiieeee & Dowie
Laatst bijgewerkt door Tanja op 25-08-10 22:17, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's toegestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:36

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-08-10 13:10, in het totaal 2 keer bewerkt

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 13:21

Ik ben inderdaad de eigenaar van zijn volle zus! Veel meer informatie kan ik helaas niet geven. Ik heb net de stoute schoenen aangetrokken en de fokker van mijn eigen paard (A. Bongers) gebeld, daar kreeg ik een heel verhaal, maar weinig info over mijn paard. Haar man had altijd gefokt, maar die zat in het verpleegtehuis en weet niet zoveel meer.

De Hengstenhouderij van Bommel (Aarle-Rixtel) heeft altijd geholpen met de inseminatie van de paarden. Daar is misschien nog wat informatie te verkrijgen (maar ik denk voornamelijk over Obelisk en dan zou je eventueel contact op kunnen nemen met Lauw van Vliet)
De veulens verkochten ze zelf, maar de Amor afstammelingen gingen vaak naar de aardappelboer uit Gameren, maar daar had ze geen naam van.

De merrie (Benvenuta) is naar Limburg verkocht met nog een paard, maar ze wist niet aan wie en of ze nog leeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 13:25

SplashIsLief schreef:
Ik ben inderdaad de eigenaar van zijn volle zus! Veel meer informatie kan ik helaas niet geven. Ik heb net de stoute schoenen aangetrokken en de fokker van mijn eigen paard (A. Bongers) gebeld, daar kreeg ik een heel verhaal, maar weinig info over mijn paard. Haar man had altijd gefokt, maar die zat in het verpleegtehuis en weet niet zoveel meer.

De Hengstenhouderij van Bommel (Aarle-Rixtel) heeft altijd geholpen met de inseminatie van de paarden. Daar is misschien nog wat informatie te verkrijgen (maar ik denk voornamelijk over Obelisk en dan zou je eventueel contact op kunnen nemen met Lauw van Vliet)
De veulens verkochten ze zelf, maar de Amor afstammelingen gingen vaak naar de aardappelboer uit Gameren, maar daar had ze geen naam van
.

De merrie (Benvenuta) is naar Limburg verkocht met nog een paard, maar ze wist niet aan wie en of ze nog leeft.

Hmm jammer lijkt op een dood spoor , maar je weet maar nooit :D Tsja kan van Bommel bellen maar die weten dat niet meer joh !! ben zelf vaak zat van LvV geweest ( voor o.a. Niagara ) maar er is misschien een dossier met bewijs van dracht en bewijs van DNA test hengst maar meer niet ben ik bang van !!.

SplashIsLief

Re: Oude eigenaar/fokker van Wendus Obelisk x Amor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 13:27

Ik ben ook bang dat het een dood spoor is. :\ Ik zoek zelf namelijk ook naar informatie (al jaren), dus als jullie meer weten hoor ik het graag.

Anoniem

Re: Oude eigenaar/fokker van Wendus Obelisk x Amor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 13:28

Zal het laten weten als er meer bekent word!!

Tanja

Re: [EG] Oude eigenaar/fokker van Wendus Obelisk x Amor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:20

Moderatoropmerking:
Offtopic reacties en gezellig gekeuvel erwijderd. Op OV is het alleen toegestaan te reageren als je nuttige info hebt aangaande de zoektocht van de TS, alle andere reacties zijn niet toegestaan. Wil je elkaar toch iets melden, doe dit dan via de pb

Fiiiieeee

Re: [EG] Oude eigenaar/fokker van Wendus Obelisk x Amor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:15

Ik ben nu de eigenaar