[PG] Melantios (v. Zeoliet)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NibbitLotus

[PG] Melantios (v. Zeoliet)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 16:11

Hallo iedereen,

Ik heb met mijn eerste pony bij een boer gestaan die zelf 2 paarden had, waaronder Melanthios. De boer verwende hem veel te veel en heeft uiteindelijk maar besloten om hem te verkopen zodat er iemand op kon gaan rijden, hij kon er zelf niks mee doen. Er is toen een meisje geweest en die heeft hem gekocht, ook uitgebracht op wedstrijden maar kon er niks mee worden (heb ik van de boer gehoord), zij heeft hem weer door verkocht. Nu staan mijn paarden bij huis en laatst kwam die boer dus langs fietsen en vroeg of ik misschien op bokt een topic kon openen en kon vragen of iemand hem misschien kent. Wat info over Melantios.

Melantios is een donkerbruine ruin met een grote ronde kol, z'n vader is Zeoliet. Heel veel meer weet ik niet over hem, alleen dat ie vroeger M heeft gesprongen maar daar heb je verder niks aan als je wilt zoeken. Ik heb een foto van hem kunnen vinden. Hij is niet heel duidelijk maar het is er tenminste een.
Hij is de linker..
Ik kon de foto niet kopieeren dus heb hier even de link. Het is de 6e foto van de bovenste rij.

http://www.horsefarm.nl/horsestables.html#

Ik hoop dat iemand hem kent en weet waar hij staat.

xx

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 18:33

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 21:04

Kabouterdans schreef:
Ken het dier niet, maar denk dat dit hem is?
http://www.youtube.com/watch?v=uzdlCO1XPX4

dat is hem inderdaad, maar dat is nog met zn vorige eigenaar. misschien dat hij hier wat beter zichtbaar is..

NibbitLotus

Re: [PG] Melantios (v. Zeoliet)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 16:19

niemand die hem kent?

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-11 17:03

Mag hier een slotje op, ik heb info over Melanthios gekregen en weet nu waar hij is.