[PG] Luna gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anneloes1991

[PG] Luna gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 16:31

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar mijn oude New Forest pony Luna.
Luna is geboren op 12 mei 2002, dus zou nu 8 zijn. Haar moeder is Black Lady Ziggy Bonusan en staat waarschijnlijk op het papier als Lady of Ziggy. Haar vader is Valentino. Ik heb haar zelf gefokt, dus zou het leuk vinden om wat van haar te horen. Ik heb haar verkocht aan mensen in Nieuwland. Die mensen hebben haar weer verkocht aan iemand met een boerderij, tenminste dat heb ik gehoord. Luna is donkerbruin en heeft een kolletje en heeft op 1 van haar achterbenen een sokje. Het is een mooie luxe pony van ongeveer 1.45.

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop dat iemand op bokt weet waar ze is. In ieder geval bedankt voor het lezen ;)
Laatst bijgewerkt door Anneloes1991 op 18-08-10 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Re: Luna gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 16:33

Weet jij toevallig hoe de plaats heet van de boerderij waar ze aan verkocht is ?

Anneloes1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 16:36

Nee sorry ik heb echt geen flauw idee. Ik heb alleen gehoord dat ze aan een boerderij is verkocht en dat het goed met haar ging.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 16:43

Anneloes1991 schreef:
Nee sorry ik heb echt geen flauw idee. Ik heb alleen gehoord dat ze aan een boerderij is verkocht en dat het goed met haar ging.

Ik ga heel even foto's zoeken van Luna hier ;) Want ze lijkt er wel op, maar alleen een stuk slanker.

Anneloes1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 16:45

KBTP schreef:
Anneloes1991 schreef:

Ik ga heel even foto's zoeken van Luna hier ;) Want ze lijkt er wel op, maar alleen een stuk slanker.

Deze foto's van van toen ze 2 of 3 was, dus dat zou best wel kunnen.

Heel erg bedankt!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 17:39

Anneloes1991 schreef:
KBTP schreef:

Deze foto's van van toen ze 2 of 3 was, dus dat zou best wel kunnen.

Heel erg bedankt!

Als je de foto's nodig hebt vind je ze natuurlijk niet! Maar ik blijf zoeken in de hoop ze voor je tegen te komen.

Even wat informatie over de Luna die ik ken:
Ze was een nerveus diertje, die wel alleen naar buiten kon maar zich dan niet helemaal op haar gemak voelde. Hoe oud ze was weet ik niet, maar ze stond op Baneheide inderdaad op een vetvee boerderij samen met 2 paarden. Ze was inderdaad gelukkig maar wel erg moeilijk te vangen in de wei. Verder reden de kinderen daar 2x per week mee in de dressuurles bij de ponyclub waar ze was doorgereden tot L niveau, maar er zat volgens vele nog veel meer protentie in!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 17:52

Yes GEVONDEN! Het is nog de enige foto die ik heb ;)
Afbeelding

Anneloes1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 18:22

Ze zou het best wel eens kunnen zijn. Ze lijkt er inderdaad veel op. Jammer dat je geen foto hebt van haar lijf. Mijn moeder denkt ook dat ze het wel eens zou kunnen zijn. Zou je misschien wat meer informatie kunnen achterhalen zodat ik wat meer weet of ze het zou kunnen zijn? Wie haar vader is enz?

Anneloes1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 18:41

Hebben die mensen haad nog dat je weet? en in welke plaats staat ze dan?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 19:03

Anneloes1991 schreef:
Hebben die mensen haad nog dat je weet? en in welke plaats staat ze dan?

De mensen waar ik haar verzorgt heb hebben haar niet meer ;) Maar ik zal je de hyves van deze vrouw sturen in een PB, zij kan je verder helpen! :)

Ze staat iig in Zuid-Limburg