Gezocht: NRPS E-pony Lando. Lando is een ruin van 1,53m. Hij is bruin met zwarte manen. Hij is geboren op 6 maart 1994 en is nu dus 16 jaar. Zijn ouders zijn Lesley Z en Pandora. Zijn registratienummer is NRA 940111*94. Zijn chipnummer weet ik helaas niet. Hij heeft een wit vlekje op de schoft, witte vlekjes aan beide voorbenen op het onderbeen en een witte aftekening net boven de hoef aan het linker achterbeen. Ik heb Lando verzorgd van 1999 tot en met 2005. Daarna is hij in september 2005 verkocht aan familie de Bruijn in Leeuwarden. Zij hebben hem waarschijnlijk rond februari 2006 verkocht als recreatiepony aan iemand in Heerenveen.
Wie o wie kent deze pony en weet waar ik hem kan vinden. Ik wil graag weten hoe het nu met hem gaat. Ik mis hem heel erg.
Weet je iets of heb je een tip hoe ik hem op een andere manier misschien kan vinden, dan hoor ik het graag.
ik ben nieuw op dit forum, dus ben er nog niet achter hoe dat werkt. Iemand heeft aangeboden de foto's erop te zetten dus hopelijk komen ze er snel bij.
Kabouterdans
Geplaatst: 17-08-10 19:12
lando94 schreef:
ik ben nieuw op dit forum, dus ben er nog niet achter hoe dat werkt. Iemand heeft aangeboden de foto's erop te zetten dus hopelijk komen ze er snel bij.
lando94
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-10 19:23
Heel erg bedankt voor het plaatsen van de foto's van Lando, super!