[PG] UTAH, bruine Jazz ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JeDe

[PG] UTAH, bruine Jazz ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 13:13

Ongeveer 4 jaar geleden hebben wij een paard verkocht naar Amerika. Dit paard, Utah (Jazz x Landwind ll B) zou sinds een maand terug zijn in Nederland. Om zijn verrichtingen te kunnen blijven volgen wil ik heel graag weten waar hij is of wie hem heeft.
Omschrijving: vrij donkere bruine ruin; schofthoogte ca. 175cm; 3 witte voeten, rechtsvoor zwart; klein wit vlekje op voorhoofd. Het paard heeft een typisch Jazz-hoofd en uitstraling. Utah liep in de USA op ZZ-zwaar niveau.

JeDe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-10 12:43

Volgens de laatste berichten is hij bij Jeanine Fiechter.

sabrina_r

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 09:01

hoi heb je misschiene en foto van hem want deze omschrijving lijkt idd veel op een paard wat ik ken en die heet utah maar ik weet niet of we het dan over de zelfde hebben.
gr

JeDe

Re: [PG] UTAH, bruine Jazz ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 09:37

Ik weet inmiddels waar hij is en heb al contact gehad met de nieuwe eigenaar. Bedankt voor de moeite!

Tanja

Re: [PG] UTAH, bruine Jazz ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:08

Aangezien Utah is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.