[EG] Gijs en Hetty Smit/Smits oid, iemand tips

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

apollootje

[EG] Gijs en Hetty Smit/Smits oid, iemand tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-10 12:08

Ik ben op zoek naar de eigenaren van mijn oude pony. Ik heb geen flauw idee waar hij is, hij kan overal zijn. Maar heb ergens een tip/hint gekregen, dat hij mogelijk bij een Gijs en Hetty Smit/Smits is. Preciese naam is niet bekend maar mogelijk lijkt het hierop. Ook een plaatsnaam weet ik niet.

Ze schijnen een boerderij te heben? met een stal met enkele paarden. En wellicht staat ook heel misschien mijn vorige pony hier wel. Veel info heb ik dus niet, helaas...

Misschien is er hier op bokt iemand die denkt, ohh maar die mensen ken ik. Alle tips en info is welkom!
Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen

Ibbel

Re: [EG] Gijs en Hetty Smit/Smits oid, iemand tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 13:16

Misschien is het wel handig om je pony te beschrijven? Of heb je daar ook geen informatie over? :+

apollootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-10 13:42

Ja dat heb ik natuurlijk wel :P maar dacht probeer ook even de mogelijk nieuwe eigenaren op te speuren.
Pony staat ook als gezocht met een eigen topic, link staat in mijn onderschrift.

Hier in het kort een omschrijving van de pony:
10jarige kwpn Epony ruin, Total Touch. Bruin met 4 witte voetjes en een kolletje. Zijn afstamming is Krack C x Pion.
Met rijden is hij niet bijzonder makkelijk maar in omgang is hij wel best lief. Hij doet kribbebijten en zuigt dan lucht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 13:44

foto's zijn ook handig

apollootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-10 13:54

Die kan ik er nu niet opzetten, heb geen computer bij de hand.
Maar in de link van mijn onderschrift staat de pony gezocht, mét foto's.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:02

Op OV is per zoektocht slechts 1 topic toegestaan, omdat het hier om dezelfde zoektocht gaat als in dit [OV] [PG]Total Touch Epony ruin, bruin met 4 witte voetjes en kol topic wordt dit nieuwe topic gesloten. TS je mag je vorige topic 1x per maand omhoog halen oor bijvoorbeeld deze informatie te plaatsen of door simpelweg een schopje te geven. Let wel op dat dit pas 1 maand na je laatste reactie mag, verder mag je dat jaren vol blijven houden, zo lang als jij dat nodig acht.
Hier nu een slotje.