[PG] HOOPER KWPN ruin, 21 jaar.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hooperman

[PG] HOOPER KWPN ruin, 21 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 10:51

Hallo allemaal,

Dit is mijn allerlaatste poging om evt mijn paard te vinden...

Ik heb dit paard verkocht aan hele betrouwbare mensen omdat ik er financieel niet meer voor kon zorgen. Het paard zou altijd bij ze blijven en aan huis komen te lopen en een goede oude dag tegemoet gaan. Uiteindelijk was het paard (weer) kreupel en hebben ze hem (helaas) aan een opkoper gedaan om die dag te laten slachten... HAD IK HEM MAAR GERED!!! Maar hij is niet gemeld en nu maak ik me al lange tijd erge zorgen over hem.

Hij zou in September 2009 geslacht moeten zijn maar hij is niet gemeld bij de PVE of het KWPN
Na heel wat telefoontjes kunnen ze hem niet voor mij achterhalen!!

Nu hoop ik dat er iemand is die dit paard heeft gezien, gekocht, in contact mee is geweest gedurende deze periode...
Ik zal hem omschrijven: Het is een ruin van nu 21 jaar. Hij is bruin zonder aftekeningen. Een kenmerk is zijn oren die erg dicht bij elkaar staan als hij ze recht naar voren doet, zijn ronde ogen en een witte vlek op de schoft kenmerkt ook wel.
Hij is gechipt: 528210001217111 Levensnr: 89.2407 KWPN: Hooperman GEB: 06-04-1989

Wie o wie kan of wil mij helpen. Mocht je nu eigenaar zijn.. Ik wil niks maar ik wil heel graag weten of hij leeft of echt dood is.... Ik kan het nu niet loslaten omdat ik mezelf dit erg verwijdt.

Mocht je uberhaupt info voor me hebben of wil je foto's? Mail dan alsjeblieft naar: lsiebert@hetnet.nl
Laatst bijgewerkt door Tanja op 26-07-10 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.

cayenne123

Re: Ik zoek paardje HOOPER!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:31

hooperman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 14:48

Hoi,
Ja deze had ik zelf ook al gevonden.. als je chip invoert dan krijg je alleen het bijhorende levensnr (die heb ik) en welk stamboek het staat ingeschreven... (KWPN) deze hebben ook niks ontvangen... ze zouden het paspoort moeten krijgen van de pve zodat ze hem kunnen verwerken als zijne dood verklaart...
Maar dit is niet zo, verwacht ook dat hij nog leeft.. daarom mijn zoektocht.. Vrees voor buitenlands transport helaas...

x_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:50

Nee sorry het spijt me als ik valse hoop heb gegeven! :(:)
Er verschilde net 1 nummertje..
Sorry..

hooperman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 15:02

Geeft niks,, kan gebeuren, je bedoelde het goed...

Boemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 15:04

Heb je een foto?

hooperman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 15:05

ja maar dan moet je even je normale mailadres geven want krijg het niet voor elkaar op bokt...

ozzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 18:09

Afbeelding

mjs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 11:34

Je weet toch zelf nog wel aan wie je hem hebt verkocht ?
Geven deze mensen dan het adres niet van de opkoper ?
Het lijkt me dat als je bij die persoon langs gaat ze je toch wel kunnen vertellen wat ermee is gebeurt ?
En als die niet wil meewerken dan aan de veearts in die plaats waar de opkoper woont navragen wat er met de paarden van die opkoper gebeurt.
Bij mij is ooit een pony gestolen (heb ik overigens nooit terug gevonden) maar ik heb toen heel veel mensen en handelaren gebeld en wat voor verhalen er toen niet loskwamen over anderen..................
Mogelijk krijg je ook extra info los.