[EG]wie kent cinderella? zwart bonte tinker merrie ca 8 jr!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[EG]wie kent cinderella? zwart bonte tinker merrie ca 8 jr!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 17:32

hoi :wave:

ik vroeg me af wie deze dame kent... ik zie haar moeder namelijk elke week en 2 weken geleden kreeg ik een foto album in mijn handen gedrukt met foto's van Berber (de moeder) toen ze nog een veulen had :) gelijk ingescand natuurlijk!
Wat ik weet van het veulen:

naam toen: Cinderella
leeftijd: nu ca. 8 jaar denk ik (de moeder is nu 12 en was waarschijnlijk nog onbeleerd toen ze haar kochten)
kleur: zwart bont met waarschijnlijk een lichtbruin neusje. wat ook heel kenmerkend is is het zwarte hoekje boven haar linker voorhoef!
geslacht: merrie
ze is verkocht naar Friesland maar verder weet ik niets meer.

Berber is dus de moeder, en dat is ook een zwart bonte merrie met veel kleur en een lichtbruin neusje. in de winter heeft bep witte haren tussen de vlekken op haar kont (zwartbruin roan bont??). Berber staat nu op de gehandicapten manege waar ik elke week help. Als je wilt weten welke, pm aub. ik wil hier namelijk niet openbaar neerzetten waar ik woon ;)

foto's:
Afbeelding
Afbeelding
en hier drinkt ze, op deze foto kan je de rechterkant van haar nek een beetje zien:
http://i25.tinypic.com/9vdop4.jpg hoop dat ie het zo doet :)
ik heb nog meer foto's ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:23

ik kan het niet meer verbeteren, maar er staat dat berber in de winter witte haren in haar vlekken op haar kont heeft, maar dat moet natuurlijk zijn in de zomer |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 23:53

up...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:31

schop schop

Missbambie

Re: [EG]wie kent cinderella? zwart bonte tinker merrie ca 8 jr!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 19:57

Je zou eens kunnen contacten met Gerrie... die heeft Berder toen zelf hier heen gehaald, ze kwam volgens mij bij een stichting vandaan berber... Gerrie weet wel waar het veulen is heen gegaan staat me iets van bij dat ze berber gekregen hebben op een voorwaarde dat ze het veulen terug kregen na het afspenen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 22:47

gerrie werkt er niet meer... en ik heb haar gegevens niet ;) dus ik weet niet hoe :n

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 23:10

eefj33 schreef:
gerrie werkt er niet meer... en ik heb haar gegevens niet ;) dus ik weet niet hoe :n

nee klopt ze is verhuis naar friesland neem maar contact met Hildegard die kan je wel helpen aan het mobiele nummer van haar ze woont in friesland samen met een boer. en anders aan nico die met daphne altijd men. wees brutaal en vraag gewoon hoe je haar kan bereiken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 23:24

hmm... dat brutaal zijn word nog een hele klus ben ik bang :P maar ik ga me best doen :D

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:53

eefj33 schreef:
hmm... dat brutaal zijn word nog een hele klus ben ik bang :P maar ik ga me best doen :D

Ja als je wat wil moet je er wat voor over hebben! en hildegard bijt niet geloof dat ze op dinsdag werkt.. doe maar de groetjes van sylvia van joy misschien scoor je wat meer punten :-P