[PG] Welsh A Daisy (circa 14 jr en licht valkkleurig)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Duke

[PG] Welsh A Daisy (circa 14 jr en licht valkkleurig)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 12:03

Ik zoek mijn oude pony Daisy (Welsh A). Ze zal nu rond de 13 a 14 jaar zijn (als ze nog leeft). Ze heeft en hele aparte kleur: heel licht valkkleurig (champagne-achtig) met donkerbruine manen en staart die aan de buitenkant bijna wit zijn (je kon haar manen knippen als een Fjord).

Ik heb haar gekocht toen ze 1,5 was, en haar verkocht toen ze een jaar of 7 was (dacht ik, is alweer effe geleden). Ze is toen naar Lisse gegaan bij een leuk gezin waar ze in eerste instantie in de achtertuin stond. Ik heb haar daar nog een paar keer bezocht, maar ik ben de contactgegevens kwijt geraakt. Ik zou ook het huis niet meer weten te vinden, anders was ik wel langs gegaan om na te vragen.

Ik zal proberen een foto te zoeken en in te scannen (in die tijd had ik nog geen digitale camera).

Ik heb al een paar keer via Google en via Bokt zoekmachine geprobeerd haar te vinden, maar dat leverde niets op. Misschien dat iemand haar (her)kent.

Duke

Re: [PG] Welsh A Daisy (circa 14 jr en licht valkkleurig)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 10:12

Ik krijg het vermoeden dat ze moeilijk te vinden zal zijn, nu nog niemand heeft gereageerd. -O-

Binckydenice

Re: [PG] Welsh A Daisy (circa 14 jr en licht valkkleurig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:40

een foto zal een stuk helpen!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 23:39

Binckydenice schreef:
een foto zal een stuk helpen!

Dan ga ik maar snel proberen die te zoeken en in te scannen. ;)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 14:35

FOTO'S:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij 't bekijken van deze foto's word ik een beetje treurig ;( ... wil haar echt heel graag vinden.