Ik ben op zoek naar een aantal paarden die vroeger op Manege Rozensteijn hebben gestaan. Deze paarden zijn verkocht, omdat de manege stopte.
Het gaat om: *Floris Arabier ruin van ongeveer 1.60 Voskleurig met witte voetjes
*Omar KWPN ruin van 1.59 15-05-1996 Voskleurig met 1 wit achterbeentje
*Spirit KWPN merrie van ongeveer 1.60 (denk ik) Goudkleurig met grijze manen.
*Samourai Schimmel ruin Wat ouder Schat rond de 1.60
Omar en Sprit zijn naar toen nog BM stables verhuist en vanuit daar ontbreekt ieder spoor. Floris scheen naar een gezin in Haarlem te zijn verhuist, maar ook hiervan geen idee verder. Samourai zou verhuist zijn naar Scheveningen.
Als iemand enige vorm van informatie heeft over deze kanjers, is dat van harte welkom.
Ik ken een Omar die aan je beschrijving voldoet. Deze heeft op mijn manege gestaan, maar is nu verhuist. Ik kan wel contact opnemen met de eigenaar. Heb je misschien een foto;?
robesh
Geplaatst: 27-07-10 13:40
hoi volgens mij heeft mijn zusje samourai gehad maar dat is al 2 jaar geleden. Mijn zusje woont op scheveningen . Heb je fotos van samourai????
hoi volgens mij heeft mijn zusje samourai gehad maar dat is al 2 jaar geleden. Mijn zusje woont op scheveningen . Heb je fotos van samourai????
Ik heb helaas geen foto meer. Kan kijken of ik nog iets kan regelen, maar ben bang van niet. Hij zou idd naar een meisjezijn gegaan die een rustig paard zoch voor strandritjes, is mij verteld. Omdat diegene allemaal drukke paarden zou trainen en het lekker vond om ook rustig met een los teugeltje te kunnen rijden.
Hoi kimmie het verhaal wat je verteld is klopt mijn zusje trainde renpaarden en zocht een braaf recreatie paard voor strand ritjes zij woont 1 min van het strand af.
kimmie88
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-10 13:54
robesh schreef:
Hoi kimmie het verhaal wat je verteld is klopt mijn zusje trainde renpaarden en zocht een braaf recreatie paard voor strand ritjes zij woont 1 min van het strand af.
Dan lijkt het wel egr op de Sam idd die ik zoek. Hoe gaat het met hem of hebben jullie (je zusje) hem verkocht?
hallo kimmie88 ik heb vroeger ook op rozestein gereden Helaas kan ik je niet zo super veel informatie geven maar ik ga helpen zoeken want ik ben erg benieuwd het staat me idd iets van bij dat floris nog in de buurt staan misschien heb je hier iets aan : http://manege-rozenstein.hyves.nl/