Een aantal jaren geleden heb ik mijn pony, Moreno, verkocht. Hij was destijds net 3 jaar oud geworden en hij was zadelmak.
Hij was voor mij alleen echt een stuk te klein, dus zoals elke paardeneigenaar zocht ik een supergoed tehuis voor hem.
Er kwam een meisje kijken die hem voor haar zoontje wilde kopen, die wilde met hem lekker in het bos gaan rijden en leuke dingen doen. Het klonk als muziek in mijn oren. Moreno was namelijk echt een schatje, supernuchter en natuurlijk een mooi maatje voor een kindje van een jaar of 10.
Moreno ging mee en na een maandje stuurde ik een smsje met hoe het met Mor ging, waarop ik terugkreeg: Wie is Moreno?.. Toen bleek dat ze Moreno diezelfde week nog had doorverkocht.
Ik heb hemel en aarde bewogen om de huidige eigenaren te vinden, omdat ik nog steeds in het bezit ben van Moreno's originele paspoort. Ook bij de KNHS was geen melding binnengekomen van een pony zonder paspoort. Moreno was wel gechipt en ik denk dat de huidige eigenaren via die weg een nieuw paspoort hebben aangevraagd.
Algoed, waar het uiteindelijk om gaat is dat ik heel graag zou willen weten of iemand misschien enig idee heeft waar Moreno nu staat. Het zou heel goed kunnen dat hij een andere naam heeft nu, maar dat is natuurlijk niet zeker. Ik zou graag willen weten of het goed met hem gaat en of ik niet misschien een keertje langs zou kunnen komen. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik die mensen niet heb herkent alszijnde handelaren en na al die jaren heb ik het mezelf nog steeds niet vergeven
Hier even wat gegevens:
Naam: Moreno
Geboortedatum: 19-01-2004
Geslacht: Ruin
Ik weet niet of het helpt, maar ik heb ook een levensnummer en een chipnummer:
Levensnummer: 3528027040000888
Chipnummer: 528219000030298
Ik weet niet of zijn huidige eigenaren het weten, maar hij is een kruising tussen een FriesXFjord en een Hackney.
Als je voor hem staat, is zijn rechteroog een maanoog en hij heeft een aalstreep, ondanks dat hij bruin gekleurd is.
Ik heb wat fotos van hem als jaarling.

Hij is als eerste verkocht naar Hellevoetsluis, daarna weet ik het niet meer

Ik hoop echt heel erg dat iemand mij hier kan helpen.
Groetjes!
dat is idd mor!!! Ik heb het meisje al een berichtje gestuurd en ik zal nig wel ff laten weten hoe het verder gaat als jullie dat leuk vinden, haha.