eigenaar opsporen via stamboek?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kady_

eigenaar opsporen via stamboek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 18:35

bovenstaande vroeg ik mezelf af.

ik heb mijn zelfgefokte veulentje (zie onderschrift) in 2006 moeten verkopen wegens omstandigheden, ik zou nu graag willen weten waar ze is en hoe het met haar gaat, ze is een nrps en ook bij dit stamboek ingeschreven.
Zou je naar 't nrps kunnen bellen om te achterhalen waar ze nu is?

Dorus

Re: eigenaar opsporen via stamboek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 18:39

Of ze het vrijgeven weet ik niet, maar niet iedereen laat de registratie bij het stamboek aanpassen. Het is dus maar de vraag of de huidige registratie wel de correctie registratie is.

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 18:40

Ik zou het gewoon proberen!
Wie niet waagt wie niet wint ;)

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 18:48

Ik kan niet geloven dat een stamboek zomaar de gegevens van een huidige eigenaar vrij zou geven.
Weet van Vlijmen niet aan wie hij haar verkocht heeft? En anders misschien een topic openen op bokt met foto's enz.

edit: zie dat je dat laatste al gedaan hebt.

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 19:13

Girlgamer schreef:
Ik kan niet geloven dat een stamboek zomaar de gegevens van een huidige eigenaar vrij zou geven.
Weet van Vlijmen niet aan wie hij haar verkocht heeft? En anders misschien een topic openen op bokt met foto's enz.

edit: zie dat je dat laatste al gedaan hebt.

dit heb ik idd al geprobeerd alleen wist hij verder geen adres of telefoonnummer, weet wel dat hij hem toen naar leende verkocht heeft, maar vaa daar loopt t vast, misschien dat ik heb via startlijsten kan achterhalen?

als er iemand toevallig in de kring van leende mee rijd, zou diegene voor mij willen kijken of er een lente v. isarco mee rijdt? ga nu zelf ook even zoeken! en bellen kan ik idd gewoon ff proberen!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 19:16

Ze is nu net 3? Misschien is ze nog niet eens gestart?

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 19:17

Girlgamer schreef:

Dat doen ze ip niet maar als ze aardig zijn geven ze jouw gegevens aan de eigenaar met het verzoek contact op te nemen.

Je zou het ook bij de KNHS kunnen proberen. Als er mee gestart wordt kun je wss wel de naam van de vereniging krijgen waar de eigenaar lid van is. Daar kun je dan contact mee opnemen en je gegevens achter laten. Zo heb ik wel eens een paard teruggevonden. :)

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 19:31

Falona schreef:
Ze is nu net 3? Misschien is ze nog niet eens gestart?

Ze is 4 jaar, geboren in 2006.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 19:39

ow ja :+
Net trouwens wat wedstrijden hier in de omgeving gekeken en daar staat geen Lente tussen.

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 19:41

Kan iedereen gebeuren (leuk stukje in je profiel trouwens)

Misschien heeft ze nu een andere naam of een wedstrijdnaam?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 20:32

TS heeft al een topic op OV voor deze zoektocht, zie Kady_ @ [OV] [PG] bruine nrps D pony, merrie, Isarco x Anilin Op OV is het toegestaan om 1x per maand het topic omhoog te halen, daarom is ook maar 1 topic per zoektocht toegestaan, dit topic mag zo lang als nodig is omhoog gehaald blijven worden. Graag verder in het genoemde topic, hier nu een slotje.