Het is een merrie van 8 jaar oud.
Nanno x Wypke.
Heeft iemand misschien meer informatie over haar?
Alvast erg bedankt!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

itske schreef:horseyfries schreef:Heb je geen papier van haar waar nog een naam op staat?
De paarden van Evert Bruggen hebben vaak een B achter hun naam, maar dat kan ook iemand anders gedaan hebben.
Fam Beute uit Onna heeft ook de B achter hun naam
Ze heeft in 2007 een veulen gehad, Zarina van stal Jeagerhof
Cinneke12 schreef:Het probleem is dat ik haar via een handelaar heb weten te bemachtigen, waarschijnlijk heeft dus de vorige eigenaar haar niet op naam laten zetten.
Ik heb contact gehad met een friezenstal waar ze in 2008 gestaan heeft maar daarna verkocht is.
vandaar dat ik zo probeer meer over haar te weten te komen.
Volgends de dierenarts heeft ze eerder een veulen gehad.
Ik vraag dit omdat mijn merrie 10 weken geleden plotseling bevallen is en ik graag wil weten waar en door wie ze gedekt is.
horseyfries schreef:Cinneke12 schreef:Het probleem is dat ik haar via een handelaar heb weten te bemachtigen, waarschijnlijk heeft dus de vorige eigenaar haar niet op naam laten zetten.
Ik heb contact gehad met een friezenstal waar ze in 2008 gestaan heeft maar daarna verkocht is.
Ik vraag dit omdat mijn merrie 10 weken geleden plotseling bevallen is en ik graag wil weten waar en door wie ze gedekt is.
Die handelaar weet toch wel waar dit paard vandaan komt? Of is ze misschien gedekt bij die handelaar?
Wie is dat?

Cinneke12 schreef:Het probleem is dat ik haar via een handelaar heb weten te bemachtigen, waarschijnlijk heeft dus de vorige eigenaar haar niet op naam laten zetten.