[PG] Balouco (Universe B) hengst, is gecastreerd.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mikala13

[PG] Balouco (Universe B) hengst, is gecastreerd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-10 20:43

Lieve Bokkers,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben op zoek naar Balouco, zijn echte naam is Universe B, maar hij werd bij het NRPS goedgekeurd dus moest hij een andere naam.
Zijn verhaal van veulentje tot wat ik nu weet:
Universe B werd geboren bij ons in 2001 en is ook door ons gefokt. Hij is van Baloubet du Rouet, zijn moeder is Highnoon. Hij was altijd hartstikke lief, echt super braaf voor een hengst. Hij is naar de KWPN hengstenkeuring gegaan. In de derde bezichtiging in februari 2003, werd hij doorverwezen naar het verrichtingonderzoek.Hij is toen op de KWPN select sale verkocht aan hengstenhouderij van Olst. Daar is hij tot ongeveer zijn 6e/7e gebleven en hij heeft toen met Patrick Lemmen heel goed gesprongen. Ik heb toen van Olst een mail gestuurd kreeg daarop geen antwoord. Later hoorden we van iemand, weet niet meer wie, dat hij was verkocht aan Mareille Schroder (die ook met hengst Pino reed). We hebben haar op outdoor Gelderland aangesproken Dat was in 2008, ze vertelde ons dat hij gecastreerd was, omdat hij vervelend zou zijn. Helaas. Zij zat toen op haar paard dus had verder geen tijd meer om nog iets te zeggen. Hier stopt het... Ik zal haar stal nog is een mail sturen of contact op nemen. Universe is een vos met bles en een links achter een witte voet tot ongeveer de helft van zijn onderbeen. Heeft iemand van jullie Universe ergens gezien of heb je hem misschien zelf, weet je waar hij is, zeg het alsjeblieft!
Afbeelding
Afbeelding
Dit is geen ophemelverhaal over Universe , maar ik probeer precies uit te leggen hoe hij was en wat er gebeurd is etc.
Groetjes

Binckydenice

Re: Balouco (Universe B) hengst, is gecastreerd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 21:34

Mikala13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 19:56

niemand verder ?:(

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 16:59

Als je zijn naam googled dan kom je uit bij Van Olst Stables. Daar stond hij in ieder geval in mei 2008 (filmpje youtube). Ook bieden ze zijn sperma aan, maar dit is diepvries dus ik heb geen idee of hij gecastreerd is. Maar misschien kunnen ze je daar verder helpen??

Mikala13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 21:26

Ja weet ik, daarvan is alles bekend ja. We hebben hem aan hun verkocht. Zij hebben er altijd al mysterieus over gedaan, weet als laatst dat hij bij mareille Schroder is geweest. Heb hun ook al even gecontact.
Bedankt iig.

Daisyree

Re: [PG] Balouco (Universe B) hengst, is gecastreerd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:06

O ja, ik had even iets beter moeten lezen. Sorry....
Succes verder.