Ik ben al enkele jaren op zoek naar mijn eerste eigen paard.
Mijn ouders hebben haar verkocht en weg gedaan zonder dat ik ervan wist (zat op school).
Dit is zo een 5 jaar geleden ongeveer, en nu weet ik dat ze richting Belgische of Zeeuwse kust is vertrokken als wandelpaard.
Misschien staat ze ergens op een manege of bij iemand thuis of is ze ondertussen overleden??
Ik had graag willen weten of iemand haar kent vanop de manege of als eigenaar. Misschien heb je een rit met haar op het strand gemaakt en kan je me vertellen welke badplaats het was.
Het is een lieve merrie met pit en ongeveer 1.65 m, ze heeft een vosse kleur en op haar rug een witte plek. Achteraan heeft ze 2 witte sokken met een bruin bolletje in. Heeft ook een brandmerk van BWP.
Haar voorbenen zijn vos maar aan de rechtervoet heeft ze een wit plekje aan haar kogelgewricht.
afstamming is Papa II x Feu Follet xx.
Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen want ik zou ze doodgraag nog een keer zien en ben haar al jaren aan het zoeken.
Als ze op een manege zou staan aan de kust als wandelpaard zal niks me tegenhouden om haar op te zoeken deze zomer en een strandrit te maken.
Groetjes xx