[EG] van Dilay, D-pony 10jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miekexclinie

[EG] van Dilay, D-pony 10jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-10 18:58

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar de vroegere eigenaars van mijn D-pony dilay.
Nu een korte beschrijving: Mijn ouders hebben ze gekocht in een paardenmarkt in Hedel of zoiets, in elk geval op 6of 8november 2006. Maar de mensen die haar verkochten waar dus niet de eigenaars. Ze moet geboren zijn volgens haar boekje op 01-05-2000. En ergens in Zuidwolde gestaan hebben.

Verder. Ze is in de winter donker bruin van kleur en in de zomer verlicht ze wat vooral in het midden. Ze heeft 2witte sokjes op haar achterbenen, en op haar hoofdje heeft ze een klein wit kolletje maar niet in het midden iets meer opzij. Vanvoor heeft ze 2grijze hoefjes en vanacher 2gekleurde maar voornamelijk licht van kleur.

Dilay is een dravertje maar ik kan er wel mee galloperen, springen en buiten wandelen. Alleen als je haar bit wil aandoen is dat meestal een gevecht denk wel dat dat echt kenmerkend voor haar is.

Dus als iemand ze herkent gelieve iets te laten weten want ben echt op zoek. En ze verwacht namelijk een veulentje en kzou graag teweten komen of ze dat al gehad heeft want de dierenarts twijfelt.

de foto is van vorig winter dus met winter vacht
Alvast bedankt,
Mieke

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Miekexclinie op 15-06-10 19:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Re: [EG] van Dilay, D-pony 10jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:00

misschien is een foto handig om te plaatsen! dat scheelt meestal wel :)

Tanja

Re: [EG] van Dilay, D-pony 10jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 21:08

Aangezien de oude eigenaar van de pony is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.