[PG] Nakomelingen van Nachtegaals License of Rose

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mariekje92

[PG] Nakomelingen van Nachtegaals License of Rose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-10 10:12

Hoihoi,

ik ben op zoek naar nakomelingen van deze merrie:

Nachtegaals License of Rose. Ze is gefokt door Mv.E.C Vos.v.Beek uit Wijk bij Duurstede.
Ze is vanaf haar tweede levensjaar in het bezit geweest van J. de Korte uit Oudekerk a/d IJssel.

Een van haar nakomelingen heet The Friendshof License of Heartbreaker, dit vos merrieveulen had ze aan de voet toen zij bij mij kwam als rijpony. Dit is ongeveer rond 1997-1999 geweest.

Nachtegaals License of Rose was zelf een aparte valkkleur, haar vader was Weston Falcon. Ze is bij mij op mijn verjaardag (28 augustus) overleden. Het jaartal weet ik niet zo goed meer, ik was toen nog vrij jong, en het was mijn eerste pony.

Ik ben vooral erg benieuwd of iemand haar 'veulentje' Heartbreaker kan vinden.

Bedankt alvast !!!!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 16-06-10 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Ivm verplaatsing titel aangepast en verduidelijkt.

Nickeltje

Re: Gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:16

WPC > OV

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 15:41

hoort dit niet bij Familiebanden?

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:41

De correct schrijfwijze voor de namen (helpt bij het opzoeken) zijn:
Nachtegaals Licence of Rose en The Friendshof Licence of Hartbreaker

Hartbreaker staat vermeld als vos, geboren 2001 en staat, denk ik, in Oostenrijk.
- Probeer is contact te zoeken met: Joanne Kirisits, 5722 Niedernsill. Die staat als fokster vermeld van een van haar laatste veulens. (http://www.123people.at/s/kirisits+joanne)
- merrie is moeder van een ggk dekhengst bij het OZP in Oostenrijk, 'Cappuccino', geboren 2005 van Roman Carolus.

Dit is een link naar de pedigree van een andere nakomeling van Rose van 1994: http://www.allbreedpedigree.com/the+fri ... e+of+power