[PG] Arabo-Fries Udante

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Romerootje

[PG] Arabo-Fries Udante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 18:38

Ik heb echt geen idee of het hier wel hoort(hoor ik gauw genoeg als het niet zo is), maar ik heb zelf twee Arabo-Friezen( :D ) en die lopen samen in een tweespan. Eentje daarvan liep met een andere Arabo, maar die is toen hij niet verkocht werd weer terug gegaan naar de eigenaar(ze stonden op de manege voor tweespanscursus en wij hebben Darko gekocht) Die ander was een heel lief dier, en ik hoop dat hij toch nog een baasje heeft gevonden. Daarom deze vraag: Kent iemand van jullie een Arabo-Fries met de naam Udante? Hij heette Udante(oedante) en ik heb nooit meer iets van hem gehoord... Maar ik denk niet dat iemand hem kent, in ieder geval bedankt!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 03-06-10 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Ivm verplaatsing titel aangepast naar de regels van OV.

Mars

Re: Arabo-Fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:18

[PP] >> [OV]

kimmie88

Re: [PG] Arabo-Fries Udante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 11:08

Heb je een foto van hem?
Hoe oud zazl die nu ongeveer zijn?

Romerootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 13:01

kimmie88 schreef:
Heb je een foto van hem?
Hoe oud zazl die nu ongeveer zijn?

uhm ik denk 4, want darko is ook vier en ze stonden samen in de opfok ;) ik zal even kijken voor een foto

Udante

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 14:14

Het bericht waar ik op reageer is al een tijd geleden. Maar wie weet hebben we het over hetzelfde paard. Als ik naar het jaartal kijk 2010 was ze 4 dat is 3 jaar geleden en ze is nu 7 jaar.

Wij hebben een arabo fries die Udante heet. Het is een merrie en ze is 7 jaar oud.
Ik denk dat we het over hetzelfde paard hebben. Ze is idd heel erg lief en braaf!!!

Wij hebben haar vorig jaar gekocht en zijn erg blij haar....