Ik ben op zoek naar Karachi radjiv. Het is een arabier van 21 jaar ( volgends mij 21 jaar) en is schimmel. Hij heeft vroeger op de renbaan gelopen en is toen na iemand gegaan die dresuur met hem reed en is daar weer wegens omstandig heden verkocht. helaas ben ik hem toen uit het oog verloren en zou dol graag willen weten hoe het met hem gaat en of hij nog leeft.
als iemand infomatie over hem heeft zou ik dat heel graag willen horen.
alvast bedankt!
Peterina
Geplaatst: 07-06-10 12:42
De enige arabier die ik kan terugvinden die Karachi Radjiv heet is een hengst van Karami: KARACHI RADJIV AVS*6482 25 May 1991 Stallion (zal nu wel ruin zijn) Grey ... maar deze is dan 19 jaar oud (niet zoveel verschil op 21 jaar) Helaas geen verder gegevens.
het gaat idd om dit paard. Hij is geruint dat weet ik zeker. op een leeftijd van 5 jaar volgends mij. Ik heb idd verkeerd gerekend met zijn leeftijd.
Ik wil alleen dol graag weten of hij nog leeft. hoef hem niet in het echt te zien. ( als de eigennaar dat niet wil is geen probleem.) een foto zou leuk zijn. maar ik wil alleen heel graag weten of hij nog leeft en hoe het nou met hem gaat.
in ieder geval bedankt voor het reageren.
bloempje08
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-10 17:06
ik hoopte dat iemand misschien nog iets van hem weet
ElCid
Geplaatst: 04-10-10 17:10
Misschien contact opnemen met het AVS , je hebt nu een stamboeknummer, dus die zouden je meer moeten kunnen vertellen. http://www.avsweb.nl/