[PG]friese hengst tornado(misschien andere naam)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dancer_

[PG]friese hengst tornado(misschien andere naam)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 19:34

Ik heb een verzorgpaard een fries van 1.87 gehad! helaas is die verkocht opeens en ik heb geen idee waar hij is! Hij stond in baarle nassau! Het was natuurlijk een zwarte(hengst) heel erg druk! Maar heel lief! Helaas heb ik er geen foto van! Misschien iemand idee?

friesiszwart

Re: [PG]friese hengst tornado(misschien andere naam)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:34

1.87 mtr voor een friese hengst is heel hoog.
Weet je misschien meer te vertellen bv afstamming, leeftijd.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 19:25

friesiszwart schreef:
1.87 mtr voor een friese hengst is heel hoog.
Weet je misschien meer te vertellen bv afstamming, leeftijd.

Ja het is inderdaad heel hoog! Maar de eigenaar heeft dat tegen mij gezegt! De stamboom heb ik nooit gezien! En hij was toen ik hem voor het laatst zag 19 jaar! Weet je misschien waar hij is dan??

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:28

Je hebt wel erg weinig informatie voor ons. Het enige opvallende is zijn hoogte, dat komt zo goed als niet voor bij Friezen. Zonder goede info wordt het zoeken erg lastig...

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 19:31

kleinvosje schreef:
Je hebt wel erg weinig informatie voor ons. Het enige opvallende is zijn hoogte, dat komt zo goed als niet voor bij Friezen. Zonder goede info wordt het zoeken erg lastig...

Ja helaas vind ik dat ook maar ik weet er niet meer van de eigenaar wou er niet veel over vertellen maar verzorgen vond ik ook heel belangrijk anders was ik bang als ik doorvroeg om hem kwijt te raken!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:32

Als de eigenaar er niet meer over kwijt wilde, was het misschien niet helemaal zuivere koffie? Ik ben juist erg trots op mijn paard, en iedereen mag alles van haar weten, bij wijze van spreken!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 08:54

kleinvosje schreef:
Als de eigenaar er niet meer over kwijt wilde, was het misschien niet helemaal zuivere koffie? Ik ben juist erg trots op mijn paard, en iedereen mag alles van haar weten, bij wijze van spreken!

Ja de eigenaar was heel aardig maar over zijn paarden wilde hij niks vertellen! Ik was er wel bij toen hij een van zijn paarden kocht! Dus dat zal wel kloppen!(hij koopt ze meestal bij de paardenmarkten)