hoi, ik heb onlangs een merrie gekocht, Zaranka II V van rubels x ferro. ik zoek de oude eigenaar of iemand die haar kent. ik heb haar bij janssen v/d hout vandaan. ik ben benieuwd naar haar achtergrond, heb de fokker al gebeld, maar die heeft haar als 3 jarige verkocht. dus tussen die verkoop en mijn aankoop kan ik niks vinden. ik hoop dat iemand mij kan helpen vind de achtergrond wel belangrijk. alvast bedankt, groetjes angela en zaranka II
Peterina
Geplaatst: 28-05-10 23:25
Misschien informeren bij het KWPN achter de naam van de fokker van haar 2008 Spielberg merrie veulen. Die heeft haar in iedere geval minstens 1.5 jaar gehad.
de fokker van zaranka heeft ook dit veulen zelf gefokt dus daar kunnen we niet zo veel mee... toch bedankt. (antwoord even namens angela)
Zilly
Geplaatst: 03-06-10 15:12
Deze merrie is ongeveer 1,5 maand van een stalgenootje geweest. Die had haar ook bij Jansen van den Hout vandaag. Uiteindelijk is ze terug gegaan, omdat ze heel erg extreem begon te staken (lees: heel erg bokken) toen ze eenmaal regelmatig in het werk kwam.
Dit is ergens vorig jaar in april/mei geweest
Jaimpiej
Geplaatst: 18-09-10 04:11
Ik ben het stal genootje van Zilly.
Ik heb haar 2 a 3 maanden op stal gehad. Ik heb haar bij jansen van den hout gekocht, super lief was ze daar niks aan de hand. Alleen een mega hoefzweer (stok kreupel) en 2 maten te kleine ijzers. Na dat goed te hebben gekregen heb ik haar opgepakt en kwam ze lekker in haar vel te zitten, toen ging het mis ze werd 'gek'...
Ik hoop dat jij wel super veel plezier van haar hebt. Het is echt een super goede merrie, super beweging!