[PG] : Quin, bonte ruin van ca. 16 jaar, 1.63 m.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Brigitte70

[PG] : Quin, bonte ruin van ca. 16 jaar, 1.63 m.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 21:39

Hoi, ik ben op zoek naar Quin, een bonte ruin van ca. 16 jaar en 1.63 m. hoog. Ik verkocht hem toen ik zwanger raakte van mijn tweede kind, maar nu de kinderen weer groter zijn mis ik hem. Ik heb hem destijds verkocht aan Jannie Castelijns in Casteren. Zij heeft hem een aantal jaren geleden doorverkocht aan iemand die hem in een pensionstalling in Vught zou hebben gestald. Echter, alle stallen gebeld, niemand kent hem daar. Ik wil graag weten hoe het met hem is, en hem wellicht weer terugkopen als de huidige eigenaar daar interesse in heeft.
Groeten, Brigitte
Afbeelding
Afbeelding

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 16:08

Heb jij aan het begin van de zomer een advertentie geplaatst in een lokaal krantje? Ik heb daar toen op willen reageren, maar ik ben het vergeten door de vakantie. Nu schoot het opeens weer door mijn hoofd heen. Ik denk namelijk dat ik Quin heb gekend. :) Als hij het paard is wat ik in gedachten heb, heeft hij enkele jaren op manege de Ignatiushoeve in Cromvoirt gestaan. Eerst als manegepaard, daarna is hij verkocht aan een particulier (helaas weet ik de naam van deze man niet), maar bleef hij wel daar gestald. De manege is er in 2007 mee gestopt, ze zijn toen verder gegaan als pensionstalling. Ik ben er daarna nooit meer geweest, ik weet dus ook niet hoe het er nu gaat en of Quin er nog steeds staat.

Ik heb even gezocht in mijn oude foto's en ik vind het moeilijk om te zien, maar hij lijkt wel dezelfde tekening te hebben:
Afbeelding

Een betere foto heb ik jammer genoeg niet kunnen vinden.

Ik hoop dat ik je hiermee wat verder geholpen heb, ik vond Quin altijd een erg leuk paard en ik hoop dat het goed met hem gaat. :)

ThreeFingers

Re: [PG] : Quin, bonte ruin van ca. 16 jaar, 1.63 m.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 16:18

Dit lijkt inderdaad een "BINGO" !

Javayo

Re: [PG] : Quin, bonte ruin van ca. 16 jaar, 1.63 m.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 16:23

dat kan bijna niet missen gezien de aftekeningen. mooi aanknopingspunt om contact op te nemen met die stal :)

Brigitte70

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 17:18

Hoi Lisa,
Bedankt voor je reactie en de mooie foto van Quin. Het is hem inderdaad! Na maanden zoeken en vele tips heb ik degene achterhaald die Quin toen gekocht had bij de Ignatiushoeve. Ik heb hem geschreven en helaas had hij slecht nieuws. Quin heeft heel plotseling ernstige artrose gekregen en binnen een half jaar hebben ze hem toen moeten laten inslapen. Hij heeft Quin zo'n twee jaar gehad.
Toch ben ik blij dat ik dit nu weet, anders blijft er altijd iets knagen dat ik hem nog zou kunnen vinden en terugkopen...
Bedankt en groetjes, Brigitte