[PG] Juriant, 19 jarig KWPN-TP (Uriant x Fanny)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Myranda

[PG] Juriant, 19 jarig KWPN-TP (Uriant x Fanny)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 01:18

Ik ben op zoek naar mijn oude verzorgpaard Juriant. Het is een KWPN-TP met afstamming Uriant x Fanny. Levensnummer is 91.5773. Juriant is zowel onder het zadel als voor de wagen beleerd en is rond 1.62 hoog.
Juriant is in de zomer van 2005, samen met de wagen, verkocht naar het oosten van Nederland. Helaas ben ik het adres van de nieuwe eigenaar kwijtgeraakt |( ...

Ik ben erg benieuwd of hij nog leeft en hoe het met hem gaat! Dus ken jij Juriant, of denk jij hem te kennen dan hoor ik het graag!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

TLNLSDB

Re: [PG] Juriant, 19 jarig KWPN-TP (Uriant x Fanny)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 01:30

google.?

Myranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 01:32

Al geprobeerd...heeft niks opgeleverd... Ook via chipnummerzoeken kom ik er alleen achter dat ie is ingeschreven bij het KWPN (goh...) en KNHS.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 10:37

mmh.. lijkt erg op een paard dat bij ons op stal heeft gestaan.. alleen deze heette Leon.. ik kan zo geen foto vinden van dat paard,, ik ga het even aan een vriendin vragen die heeft leon als verzorgpaard gehad die heeft vast wel een foto. ;) ojaa dat paard had verschillende brant merken,, geloof in beide kanten van zijn nek en ook nog een op zijn kont als ik mij niet vergis.. had die van jou dat ook? hier de link van een foto denk nu dat het hem toch niet is aangezien zijn bles anders is.

http://emmahuitema.hyves.nl/fotos/96772 ... SB9S8WK80S

Myranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-10 20:46

Zover ik weet had ie alleen een brandmerk van het KWPN op zijn bil. Dat brandmerk was ook niet altijd zichtbaar.

Je link is een privehyves...dus kan niets zien. Maar als zn bles anders is dan is t m natuurlijk niet ;-). Toch bedankt!