[PG] 1981 welsh pony grijs / 1982 schimmel codulia/Rianne

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brendarianne

[PG] 1981 welsh pony grijs / 1982 schimmel codulia/Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-10 09:53

Ik ben op zoek naar een welsh pony die door de heer schallies verkocht is vanuit manege den ilp in landsmeer of door een handelaar laurens de bruin/ op de markt dit is gebeurd in 1981 de naam van de pony was nolly wie weet waar hij is gebleven na 1981
Tevens ben ik op zoek naar een witte schimmel stond ook in manege den ilp waarschijnlijk doorverkocht( jan/feb 1982) aan laurens de bruin uit stroe zonder haar papieren want het was een stermerrie geboren 1 mei 1968 naam Codulia(Rianne) fokker O. venekemp en jw hartelief te Roden. en haar eerste eigenaar was de heer T.de bruyn uit montfoort. Zij is dus verkocht zonder haar papieren hier is haar beschrijving: witte schimmel brede doorlopende bles beide neusgaten omvattend witte onderlip,links voor witbeen achter oplopend rechtsvoor witvoet voor oplopend, beide achterbenen witbeen oplopend, witte vlekken onderbuik haar nummer stamboom is Codulia 2786 stb aub dit is echt belangrijk voor mij om te weten hoe het haar is vergaan en waar zij is gebleven na 1982

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 23:29

Laurens de Bruin en zijn broer hadden vroeger in Naarden of Bussum hun (handels)stallen, ik weet niet of hun nog actief zijn. Ik heb helaas niets kunnen vinden via google, maar misschien lezen mensen mee uit die omgeving en kunnen je verder helpen. Ook Rijders is een bekende handelaar in die omgeving.

Ik zelf toen een jonge meid was een penny op zijn stal in Naarden. Ik kan me alleen een grote witte ruin voor de geest halen. Maar tja dat is ook lang geleden. Meer en deel van hun dieren werden verkocht op markten waarvan Utrecht er ook 1 was. Heb je nog een foto? Dat maakt de zoektocht misschien wat makkelijker.