bijna 2 jaar geleden heb ik mijn paardje moeten verkopen. Ze zou als gezelschaps pony weggaan want ze heeft spat en kan niet meer intensief bereden worden. dus er kwam een reactie van iemand die haar dat kon bieden zij ze !! nu ben ik er achter gekomen dat het gewoon een manege eigenaresse is en die heeft haar voor de lessen gebruikt.ik mail haar steeds om te vragen hoe het met de pony gaat maar krijg geen reactie terug. nu ben ik er via via achter gekomen dat mijn pony doorvekocht is en ik ben op zoek naar haar. wil weten hoe het met haar gaat enzo. ze heeft ruim 1,5 jaar op manege HIPPOTEL gestaan van E.C uit Weert het gaat om een haflinger merrie cheyenne genaamd. ze is ongeveer 13 jaar oud nu. heeft geen stamboek papieren en staat ingeschreven in het hulpstamboek van het nrps wie o wie kent deze pony en weet waar ze is je zou me heel blij maken. ik hoop dat iemand weet waar deze pony is.
foto's zijn we niet zo handig mee. misschien iemand die ons kan helpen.
Ik zag toevallig je advertentie staan dat je opzoek ben naar je oude paardje Cheyenne! Ik heb 2 jaar haflinger verzorgt die ook Cheyenne heet, ze stond op de manege werd ook gebruikt voor de lessen tot ik der deed.
Ik kan misschien wel paar foto's sturen misschien is het namelijk je oude paardje! Zou ik je e-mail adres mogen hebben?