[EG] Witte pony met stippen op Zuiderhoefslag rotterdam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pgelder

[EG] Witte pony met stippen op Zuiderhoefslag rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 18:50

Ik ben opzoek naar de eigenaar/eigenaresse van een witte pony met stippels. Deze pony staat op de zuiderhoefslag. Durf niet te zeggen of wit met stippen ook schimmel te benoemen is. Maar het is volgens mij ook de enige witte pony... met stippels dan :D Waarom ik opzoek ben naar deze eigenaresse vertel ik graag zelf aan deze persoon. Ik hoop dat dit bericht mag, heb geen slechte insteek. Integendeel :)

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 11:46

Topic verplaatst naar OV, waar het eigenlijk hoort ;)

Op dit moment heeft je oproep weinig kans van slagen. De naam van de pony ontbreekt, leeftijd en ook een foto is érg handig. Ik heb de titel iets aangepast, zodat hij in ieder geval wel aan de basisregels voldoet van OV, maar laat even wat meer gegevens van de pony weten.

PS: als je al weet waar de pony staat, is het toch een koud kunstje om daar even heen te gaan en naar de eigenaar te vragen?

meintje

Re: [EG] Witte pony met stippen op Zuiderhoefslag rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 13:14

ik zou daar ook gewoon ff een briefje op t hek hangen. heeft een veel grotere kans van slagen dan dit denk ik....

pgelder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-10 15:43

Ik weet wel dat er mensen van de zuiderhoefslag op bokt zitten dus ik dacht misschien zit de eigenaresse er ook op. Er staan daar niet veel paarden dus ik hoopte eigenlijk wel op reacties. Briefjes ophangen doe ik liever niet daar ik iets te melden heb over iemand die ook in aanraking komt met deze pony en daarbij ook op deze pensionstal komt. Mocht het op niets uitdraaien hebi k het in ieder geval geprobeerd :)

pgelder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 08:40

Ik heb inmiddels contact met een pensionklant van deze stal en heb het telefoonnummer van de eigenaresse van deze pony. Dus topic kan gesloten worden. :)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 13:57

Aangezien deze zoektocht is beëindigd wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.