[PG]Ulrike (Ico ll x Zichem) Roepnaam (White) Spot

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Diesel2005

[PG]Ulrike (Ico ll x Zichem) Roepnaam (White) Spot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 09:42

Ik ben op zoek naar het bovenstaande paard. Ik heb haar 1,5 jaar geleden een tijd verzorgd. Het was de bedoeling dat ik haar zou gaan rijden maar ze is in de zomer van 2009 verkocht wegens niet klikken met de eigenaresse.

Spot (zoals ze bij ons heette) is een donkere vos merrie van nu ongeveer 8 jaar. Ze heeft een wit vlekje aan de linkerkant van haar hals. Een klein sterretje en 2 witte achterbenen. Haar hoogte weet ik niet maar ik denk rond de 167. Uitstraling is echt Gelders.

Ze heeft geen makkelijk karakter en is pas laat ingereden. Ze was wel beleerd toen ze bij ons kwam (aug 2008) maar kende weinig. Aan de hand plakt ze nogal tegen je aan. Ze kon nogal onvoorspelbaar en heftig reageren, maar met de juiste ruiter kan ze denk ik ver komen. Ze heeft een krachtige draf en kan leuk springen. Een erg lenig paard.

Foto's op verzoek.

Ik hoef haar niet op te zoeken. Ik ben alleen heel erg benieuwd hoe het met haar gaat!

kelly_Utah

Re: [PG]Ulrike (Ico ll x Zichem) Roepnaam (White) Spot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 15:56

Heb je misschien een foto, wij hebben namelijk heel veel vossen bij ons op de manege gestaan.

Diesel2005

Re: [PG]Ulrike (Ico ll x Zichem) Roepnaam (White) Spot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 20:39

Afbeelding

Afbeelding