[EG] Lady Dancing Queen, 10 jarige vosmerrie van Royal Dance

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Linda2B

[EG] Lady Dancing Queen, 10 jarige vosmerrie van Royal Dance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 08:38

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar meer informatie of vorige eigenaren van de merrie Lady Dancing Queen. Het is een 10 jarige merrie v. Royal Dance x Aldatus x Sandro.
Ze staat ingeschreven in het oldenburger stamboek.
Aan haar achterbenen zijn de littekens van een oude draadwond te zien, de kogel is LA ook wat dikker, maar bij de papieren zit een verklaring van de oude DA dat de wond geheel genezen is en geen blijvende schade opgelopen.
De merrie is ook goed door de keuring gekomen.
Ook zitten er bij de papieren foto's van de merrie met de oude eigenaresse op wedstrijd.
Ze zou ingeruild zijn tegen een ander paard, omdat er geen klik zou zijn, en de laatste eigenaar zou haar ongeveer een jaar hebben gehad. Het lijkt erop dat ze laatste maanden weinig of niet gereden is, want ze beschikt niet over bespiering en is vooral de eerste twintig minuten erg stug met rijden.
Wij krijgen de merrie vanaf vandaag op proef, en het belangrijkste voor ons is dat ze redelijk braaf is (wat ze volgens de handelaar zou zijn). Dat er wat huiswerk in zit met rijden is geen probleem, dat krijgen we wel opgelost.

Zijn er mensen die deze merrie herkennen en mij iets meer kunnen vertellen over haar karakter of over haar verleden?

Afbeelding

Afbeelding

Daniella

Re: [EG] Lady Dancing Queen, 10 jarige vosmerrie van Royal Dance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:07

heeey!
dit is mijn paardje geweest!
wat leuk zeg om te zien ik heb haar 3maand geleden verkocht.

als je meer info wil pb me je nummer ik bel je dan wel even.

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 16:57

Inmiddels heb ik met de vorige eigenaresse gesproken en weet ik meer. Topic mag gesloten worden. Bedankt voor de tips!

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 19:26

Jansen van den hout?
haha, die hadden wij ook zien staan.
Ik tem het topic wel even!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:52

Aangezien vorige eigenaresse is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.