Transpondernummer 528210001107818 Levensnummer 3.27189 Stamboeknaam Bliksem Geboortedatum paard 01-01-1997 Soort stamboek ONBEKEND Ouders ONBEKEND Kleur DONKERBRUIN Geslacht RUIN Stokmaat 1.460 Hoofd SMALLE ONREGELMATIGE BLES. Linkerbeen voor SOKJE,; B.A.B. WITVOET VOOR OPL. Rechterbeen voor SOK,;
Deze pony is een paar jaar in mijn bezit geweest ( Van zijn 2e jaar tot zijn 4e jaar) en heb ik wegens omstandigheden moeten verkopen. Hij is verkocht aan iemand in Voorhout ( vlakbij Leiden) en ik zou graag weten hoe het met hem gaat.
Nee, niet op de computer. Moet ik dan scannen.. Kijk even wat ik kan doen.
oliverbritt
Geplaatst: 17-04-10 12:21
Ik ken wel een Bliksem hij was rond de 1.50, donker van kleur en stond op manege Brammelhoeve in Haaksbergen Ik heb een tijdje geleden gehoord dat die een koliek aanval heeft gehad en daardoor is ingeslapen
ik weet niet of het die is
Fiigaro
Geplaatst: 11-05-10 18:43
ik ken ook bliksem van manege de brammelhoeve, was zoo'n lief paardje.. hij is paar jaar geleden idd. gestorven. ;'[ ik heb wel een foto van bliksem, maar hoe moet je foto's uploden;4?
kelly_Utah
Geplaatst: 11-05-10 19:05
Fiigaro schreef:
ik ken ook bliksem van manege de brammelhoeve, was zoo'n lief paardje.. hij is paar jaar geleden idd. gestorven. ;'[ ik heb wel een foto van bliksem, maar hoe moet je foto's uploden;4?
Sorry, maar ik geef héél duidelijk de aftekeningen aan. Daarnaast heten er ontzettend veel paarden Bliksem. Paard van bovenstaande foto heeft totaal andere aftekeningen.
Ik denk, weet niet zeker, dat Bliksem in de buurt van Voorhout is gebleven.