[EG] Down under, zwarte ruin 9j, Weert

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Astrid1980

[EG] Down under, zwarte ruin 9j, Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 09:23

[EG]
Wie kent de vorige eigenaar of ruiter van Down Under,
Zijn vader is D-Day, de schimmelhengst die lang ter dekking stond in de IJzeren man in Weert.
Down Under is ook geboren bij de IJzeren Man en zou er tot over een maand ongeveer gestaan hebben.
Het is een gitzwarte ruin van 1,70m ongeveer. Geen aftekeningen en een heel mooi fijn hoofdje.Hij kent zijn oefeningen tot Z2 niveau.
Ik heb hem recent gekocht en zou uiteraard graag meer weten over zijn afkomst.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 16:16

Staan er geen namen op zijn papieren of op zijn passport (stamboek of wedstrijd) of op zijn inentingskaart/boekje?
Vanwaar hebt je hem gekocht? Weten die niet meer?

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 16:18

Gezien het feit hij geschoold is tot Z2, ga ik ervanuit dat 'ie al wat ouder is. Als je dan gewoon googled naar de naam en afstamming, komen er wellicht wel startlijsten/uitslagen uit en/of andere info.

Astrid1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-10 12:51

Hij heeft een papier van oldenburg stamboek. Daarop staat stal de IJzeren MAn in Weert als laatste eigenaar geregistreerd. Ik zou graag weten wie zijn vorige ruiter was. Misschien is hij op de Ijzeren Man ook wel van iemand geweest maar heeft die de gegevens niet laten omzetten.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 21:46

En wat zegt de IJzeren Man ervan? Lijkt mij logisch dat dit je eerst vraag punt moet zijn.