[EG] Merrie New Forest x Arabier pony, Tina nu 24 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jes_sira

[EG] Merrie New Forest x Arabier pony, Tina nu 24 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 11:17

Ik zoek de vorige eigenaresse van mijn 24 jarige kruising New Forest X Arabier. Ze is een merrie van ong 1.45 hoog

Ze heette toen ik haar 15 jaar geleden kocht Tina. Van haar 3e tot 6e jaar heeft ze 3 veulens gehad.
Het laatste veulen heeft ze geworpen bij degene die ik zoek. Dit heeft Layla (Tina) ter nauwernood overleeft.

Nu heet ze alweer 15 jaar Layla. Ze heeft sinds ik haar heb tot 6 maanden geleden op manege Bakker in Noordwijkerhout gestaan.
Hier is degene die ik zoek 1 keer (10-12 jaar geleden ong.) geweest om te kijken bij Layla. Ze had gehoord dat ze hier stond. E-mail adressen uitgewisseld voor foto's van hoe ze eruit zag na haar laatste bevalling en haar veulentje. Helaas is het e-mail adres zoekgeraakt en heb altijd gehoopt dat ze nog eens zou langskomen.

Het enige dat ik weet is dat ze door omstandigheden haar pony moest verkopen. Ze zat toendertijd nog op school. De nieuwe eigenaren zouden haar bellen als ze Layla (Tina) zouden verkopen. Dit hebben ze niet gedaan en uiteindelijk na div. malen eigenaren is Layla bij mij terrecht gekomen.
Volgens mij is ze nu ongeveer 30 jaar en politieagente (daar was ze ong. 10 jaar geleden mee bezig).

Dus als je dit bent of je herkent iemand hierin hoor ik dit heeeeeeel graag.

Ps. Foto's komen eraan! (moet effe uitzoeken hoe dat werkt )

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 22:05

Ik heb ondertussen uitgevonden hoe ik foto's moet plaatsen in mijn profiel, maar voor hier zijn ze te groot. (blijkt nu). Maar je kunt dus wel in mijn profiel kijken voor foto's.

Daarbij heb ik nog enige info toe te voegen over het laatste veulen dat Layla (Tina) heeft gekregen.
Dit veulen heet Amber dacht ik en had een centenbak (onderbeet?). Een meisje woonde 13 jaar geleden in Noordwijkerhout en had haar toen Layla ongeveer 10 jaar was. (ik heb dit veulen van Layla 1 keer per toeval gezien) Het het veulen zou ong. 4 of 5 geweest moeten zijn toendertijd.

Het zou leuk zijn om, behalve de vorige eigenaresse, te weten hoe het met mijn schatje haar jongste telg is.

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-10 10:54

Het welbekende schopje.

Tot op heden is er nog niemand geweest die me in contact kan brengen met de vrouw die Layla (Tina) heeft gehad.
Volgens mij kwam ze uit de omgeving van Leiden of Valkenburg ZH.

Ik zou het leuk vinden om haar nog eens te spreken.
En ik denk het vooral leuk voor deze vrouw zou zijn om te zien dat Layla nog steeds bij mij is (en zal blijven) aangezien ze Layla eigenlijk had terug willen kopen van degene aan wie ze Layla had verkocht.

Dus, herken je Layla (Tina) uit die tijd en weet je wie ik zoek, hoor ik het heeeeeel graag. Al heb je maar een naam.

Alvast bedankt!