[PG] Roeska, +- 16 jarige (donker)bruine merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bouwpakket

[PG] Roeska, +- 16 jarige (donker)bruine merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 10:53

Ik ben op zoek naar Roeska, is een C pony merrie van ongeveer 1.36 en zal nu rond 14-16 zijn. heb haar op haar 3e zadelmak gemaakt en op haar 7e is ze verkocht.... Roeska is donderbruin en kan op commando steigeren, verder had ze wel eens last van onregelmatigheid in haar gangen...

Ze was altijd erg vriendelijk en zelf de gasten van de minicamping konden op haar rijden.
Toen ik haar reed stond ze in Boekel, maar geen idee waar ze heen is gegaan, volgens mij naar een handelaar...

Als je iets weet of weet waar ze misschien nu kan zijn hoor ik dat graag, zou haar graag nog eens zien

Dszjj

Re: [PG] Roeska, +- 16 jarige (donker)bruine merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 10:55

Heb je mischien een foto?
dat is makkelijker om haar te herkennen!
Had ze aftekeningen?

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 13:30

Heb geen digitale foto's van haar, bestonden toen nog niet haha...

Maar ze had een klein kolletje en 3 korte witte voetjes in de zomer was ze lichter bruin en in de winter echt donkerbruin...

Ook had ze lichte drukplekken bij haar schoft, daar had ze dus witte haartjes... (is ook wel herkenbaar)

kelly_Utah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 17:20

Er staat er wel eens bij ons op de manege, heet alleen anders maar heeft ook een kolletje, of ze op comando kan steigeren weet ik niet, not uitgeprobeerd..
En die manege is in De mortel..
Dus best dichtbij..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 20:13

heeft bij ons op de manege gestaan, maar is inmiddels ook weer verkocht, jaren geleden. Het steigeren was het probleem, aangezien ze te pas en te onpas overeind ging, en voor een lespony is dat gewoon niet handig

Afbeelding

Ik ga zo naar stal en zal even vragen wanneer ze verkocht is, maar dat is volgens mij al rond 2002/2003 geweest

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 09:06

Hey wat grappig, (ik sta op dezelfde manege) en ken haar idd nog. Een vriendin van mij heeft er toendertijd gereden omdat niemand er op durfde :D Naar mijn weten is ze 3 juni 2002 vertrokken naar een handelaar in Made? Had ooit een website gemaakt en dit is wat ik toendertijd op heb geschreven (ik dacht nog ergens foto's te hebben, maar die heb ik helaas weggegooid) (heb alleen die bovenstaande nog http://members.multimania.nl/selevia/ve ... manege.htm )

Ras: New Forest, Welsh
Geslacht: Merrie
Stokmaat: 1.38 m
Kleur: Donkerbruin
Geboren: 1995
Was op Selevia sinds: Begin 2002
Verkocht sinds: 3 juni 2002 met Sonja (naar Made?)

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 09:19

Kan deze misschien omhoog worden geplaatst heb haar nog niet gevonden...

SKOPJE