[PG] België, bruine merrie, Beauty

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

[PG] België, bruine merrie, Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 17:55

Ik ben op zoek naar mijn meisje, heel dringend. Het hele verhaal kan je hier lezen :

[VVDD] Mijn meisje, zomaar weg..

Om een lang verhaal kort te maken ; mijn vader heeft haar weggenomen, op een andere plaats gestald, mag niet weten waar. Ik mag haar misschien terugzien als ik naar m'n vader ga maar dit ben ik absoluut niet van plan door al de dingen die gebeurd zijn. Daarom hoop ik via deze weg te weten te komen waar m'n lieve meid nu is, hoe het met haar gaat etc. Het gaat om een bruine merrie. Donkerbruin met zwarte manen en staart. Verder heeft ze geen aftekeningen. Door een voorval bij de vorige eigenaar heeft ze een klein (bijna onzichtbaar) litteken op haar hoofd, en een duidelijk zichtbaar litteken onderaan het linkerachterbeen. Verder hmm ja. Ze luistert naar de naam Beauty, heeft Township als vader en dat maakt haar een Belgische Warmbloed van 8 jaar jong. Mijn vader heeft haar ergens tussen zondagavond en woensdagnamiddag opgehaald en naar een plek bij hem in de buurt gebracht. Ik weet niet of het een weide/manege of zoiets is, maar iig in de omgeving van Hoboken (provincie Antwerpen, België dus). Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik wil niets liever dan haar weer in m'n armen te sluiten..

Hier enkel posten als je echt een tip hebt, pben mag ook. Andere reacties in bovenstaand topic! :)

Enkele foto's :

Afbeelding

Afbeelding

meer foto's? zie profiel!

Babbelkous

Re: [PG] België, bruine merrie, Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:15

Joyce, volgens mij staat Flavia daar ergens in de buurt ! Mss weet zij iets meer?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 18:21

Wat is haar naam ookalweer hier op bokt? :)

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:27

heb je dit ook neergezet op bokt.be?? is misschien handiger? :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 18:35

Ja hoor, advertentie staat al op bokt.be :)

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:47

Valentinow

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 11:59

Ik woon zelf in Edegem, kom veel in de buurt van Hoboken. Ik heb in de buurt van de ijspiste in Wilrijk een paardje zien staan in de wei, die heel hard op jou paardje lijkt en die stond daar 2 weken terug nog niet. Ik hou in elk geval mijn ogen en oren open voor je

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:25

Moderatoropmerking:
Offtopic reacties zijn verwijderd. Dringend verzoek aan iedereen om de regels van OV eerst te lezen voor je een reactie plaatst, deze regels vind je hier [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007*
Reageer alleen als je nuttige info hebt voor de TS, sterkte wensen, "ik woon in de buurt en houd mijn ogen open" reacties enz. zijn niet toegestaan, deze reacties vervuilen het topic en maken het onoverzichtelijk, de TS heeft daar niets aan. Wil je toch absoluut zo'n melding doen naar de TS doe dit dan via de pb.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 19:02

Op wiens naam staat het paard? Wie heeft haar papieren in bezit?
Wat is de vermelde adres van de Sanitaire Verantwoordelijke bij de Databank? Als je haar chipnummer hebt en een vriendelijke DA dan kan hij haar gegevens opvragen aan de databank ... oa wat haar huidige staladres is.

Indien je ouder bent dan 18 jaar en zij van jou is (dus op je naam staat) kan je melding doen van diefstal (hoeft niet noodzakelijk je vader aan te geven) door derden; deze melding met haar gegevens wordt dan aan paarden instanties in de streek doorgegeven, oa DA's, en kan via de databank opsporing ook gedaan worden.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-10 15:41

Helaas niet veel verder gekomen. Heb wel een vermoeden dat ze verkocht is,
aangezien haar advertentie op kapaza en andere verkoopsites verwijderd zijn.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-10 17:24

Nog steeds geen nieuwe tips oid binnengekomen..
Weet wel (via de advocaat van m'n moeder) dat ze niet verkocht is, en dat ze dus in de buurt van Aartselaar/Hoboken staat gestald!

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:14

Joyce,ik vind het echt verschrikkelijk voor je.
Ik woon helaas aan de andere kant van België maar ik zal m'n ogen openhouden!
:(:)

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:40

Zoek via internet en de telefoongids alle maneges, prive rijhallen, enz op en bezoek ze of schrijf ze of bel ze aan. Maak een flyer en stuur deze door.

Nogmaals, als ze gechipt is en op een manege of dergelijke dan MOET daar de sanitaire verantwoordelijke opgegeven zijn in de databank met natuurlijk zijn adres.
Vraag je DA om dit op te sporen (via chipnummer in de databank).
Zo kan je tenminste te weten komen waar zij staat.

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 17:08

Het jammere is dat het adres niet altijd correct is of aangepast werd.. Ondanks dat het natuurlijk wel kan doorgegeven of veranderd zijn. Maar alleszins veel succes !!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-10 17:16

Dat van die stallen is een goed idee. Maar, als ik bel/schrijf komt mijn vader het te weten misschien (tenminste, zou ik doen als ik stalling aanbood en iemand achter mijn paard vroeg) en dan zou hij haar weer verplaatsen, sta ik weer verder van huis..
Ik weet haar chipnummer niet, en ik heb ook niks gegevens meer van de DA die we destijds hadden (zelfs geen naam) dus daar kan ik ook niks mee.

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 23:57

Heb je al eens gekeken of ze toevallig geregistreerd staat op 'Horsetelex'? Of mss kan je haar gegevens opvragen via het gegevensbestand? (Al weet ik niet of ze je die gaan geven.. :o )

Heb je al eens een zoekertje geplaatst op Kapaza? Of is dat te 'riskant', aangezien je vader dan mss ziet dat je ernaar op zoek bent?
En alle stallen opzoeken en afgaan? (Zijn er wel wrs een hele hoop, maar je kan er mss een paar proberen of proberen te contacteren?)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-10 10:45

Horsetelex ga ik eens kijken, maar ik vrees dat ik haar daar niet zal terugvinden.
Kapaza is inderdaad heel riskant, aangezien mijn vader daar een account heeft en regelmatig dingen verkoopt daar. Ik heb google eens geraadpleegd maar ik heb tot nu toe eigenlijk 0 stallen gevonden in de buurt. Misschien verkeerde trefwoorden?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 16:26

Niks gevonden op Horsetelex..
Sta ondertussen wel verder. Beauty stond op stal Mami in Aartselaar, enkele weken geleden nog, waar een meisje dressuur met haar reed. Ben er naartoe gereden (dat was op 23 juli) maar er was geen Beauty te bekennen. Betrouwbare bronnen wisten wel te vertellen dat Beauty daar 2 weken vóor ik erheen ging nog stond.

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:09

Weten ze daar dan niet waar ze heen is?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 22:11

We hebben het daar gevraagd, maar daar beweerden ze dat daar nooit een Beauty heeft gestaan ;)

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:13

Als je ooit verneemt dat ze naar de streken van Mechelen, Bonheiden, Leuven of Oud-Heverlee gaat, kun je mij altijd pb'en, want in die regio's kan ik gaan rondkijken.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 10:49

Nog steeds geen spoor. Heb al contact gezocht met mensen van stal Mami maar ze weten ook niets..

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 17:52

Nog steeds noppes..

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 20:55

upje

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-11 18:46

nog een upje, heb al veel mensen die hun ogen openhouden voor me :)