[VVDD] Mijn meisje, zomaar weg..
Om een lang verhaal kort te maken ; mijn vader heeft haar weggenomen, op een andere plaats gestald, mag niet weten waar. Ik mag haar misschien terugzien als ik naar m'n vader ga maar dit ben ik absoluut niet van plan door al de dingen die gebeurd zijn. Daarom hoop ik via deze weg te weten te komen waar m'n lieve meid nu is, hoe het met haar gaat etc. Het gaat om een bruine merrie. Donkerbruin met zwarte manen en staart. Verder heeft ze geen aftekeningen. Door een voorval bij de vorige eigenaar heeft ze een klein (bijna onzichtbaar) litteken op haar hoofd, en een duidelijk zichtbaar litteken onderaan het linkerachterbeen. Verder hmm ja. Ze luistert naar de naam Beauty, heeft Township als vader en dat maakt haar een Belgische Warmbloed van 8 jaar jong. Mijn vader heeft haar ergens tussen zondagavond en woensdagnamiddag opgehaald en naar een plek bij hem in de buurt gebracht. Ik weet niet of het een weide/manege of zoiets is, maar iig in de omgeving van Hoboken (provincie Antwerpen, België dus). Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik wil niets liever dan haar weer in m'n armen te sluiten..
Hier enkel posten als je echt een tip hebt, pben mag ook. Andere reacties in bovenstaand topic!

Enkele foto's :

meer foto's? zie profiel!
)