Ik ben op zoek naar mijn vroegere merrie om te weten hoe het nu met haar gaat.
Naam: Ellie (Eleanora) maar kan nu anders zijn.
Geslacht: Merrie
Ouders: Onbekend
Leeftijd: Ze is ongeveer 4 jaar geleden geschat op 8 jaar.
Kleur: Donkerbruin (bijna zwart), met een kleine bles dat met wat verbeelding lijkt op een dolfijntje, Klein wit vlekje in haar neusgat, 2 witte achtervoetjes en 1 klein wit vlekje boven haar hoef aan het voorbeen, 2 drukplekken op de schoft.
Overige info: Moeilijk naar beneden te rijden, heel erg voorwaarts, HEEL lief en vriendelijk paard, vroeger gebruikt als draagmerrie
Schofthoogte: Tussen 1.60 - 1.70 m
Ik heb Ellie op 30 november 2007 verkocht naar Nederland (voor de naam van de eigenaar toen, gelieve PB te sturen). Na een tijd wou ik haar gaan bezoeken maar de eigenaar liet niets van haar horen. Nog een tijd later zag ik haar te koop staan op http://www.koopeenpaard.nl en begon ik mij zorgen te maken en wou haar heel erg graag terug kopen. Toen heb ik nogmaals meerdere keren geprobeerd contact op te nemen met haar. Dit steeds zonder resultaat. Na enige tijd kreeg een vriendin van mij, haar wel aan de telefoon en toen liet ze weten dat Ellie niet meer te koop stond wegens een rugblessure en dat ze op een veld stond te grazen. Toen werd me het adres en telefoon van haar huidige verblijfplaats beloofd wat ik op heden nog steeds niet ontvangen heb.
Ik wil gewoon weten dat de merrie in goede handen is aangezien het mijn eerste eigen paard was en ik nog steeds heel emotioneel over haar ben.
Wie me meer weet te vertellen over haar zal ik dan ook heel erg dankbaar zijn!
Foto's:

Voor meer foto's: PB