[PG] tinker borus wie weet hoe het met hem gaat?????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_debke_

[PG] tinker borus wie weet hoe het met hem gaat?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-10 05:27

hallo bokkers.

Ik kan me oude tinkertje maar niet loslaten, heb nog elke dag verdriet om hem. Zou graag weten hoe het met hem gaat.
Maar de nieuwe eigenaar geeft geen reactie op mij.
Ik zal effe het een en ander uitleggen. Ik had dus een tinker genaamd Borus.
we hebben samen een fantastische tijd gehad. Ook al waren we maar een dik jaar samen geweest.

Ik had namelijk besloten om een sportpaardje te kopen, en hiermee wedstrijden wou gaan rijden op den duur. Ik heb hem terug verkocht aan de stal waar ik hem ook gekocht had.
De zelfde dag dat ik hem terug had gebracht naar de tinkerstoeterij had ik meteen al spijt, maar vriendlief zei dat dat normaal was.
Ik heb de hele tijd gezegt ik ga hem nu terug halen. Maar me vriend hield me tegen. Hij zei weg is weg.
na vijf dagen huilen en tieren, zegt me vriend dan ga hem maar terug halen. Ik meteen de telefoon gepakt, en de handelaar gebeld.
En toen storte me wereld in. Ik vroeg of ik hem terug kon halen, en Hij zei 'oh meisje toch ik ben net op de terug weg, heb hem net naar zijn nieuwe huis gebracht'.
Hij was dus verkocht.
Kon het niet geloven, hoe stom ik was. Hoe kon ik jou nu wegbrengen voor een ander paard????

Maar goed, kon het niet meer terug draaien. Totdat ik op hem op bokt tegen kwam. (zal de naam niet noemen van die persoon) Nu wil ik graag weten hoe het met hem gaat, maar de eigenaar reageert niet op mijn berichtjes. Ik heb al meerdere malen geprobeerd contact met haar te zoeken, maar het wil niet lukken. Ik heb het nu op gegeven.
Ik vindt dit zo jammer, ik wil gewoon weten dat het goed met hem gaat.

misschien kan iemand mij vertellen die tinker borus nu kent. En me kan vertellen hoe het met hem gaat.
misschien als ik weet dat het hem goed gaat ik het kan afsluiten.
Hij staat ergens op een manege bij/in veghel.

Afbeelding
Afbeelding

groetjes deb...

Moderatoropmerking:
Ivm verplaatsing naar OV alle offtopic berichten verwijderd, schopje van de TS ook verwijderd. TS lees de regels van OV even, je topic omhoog schoppen is pas toegestaan na 1 volle maand
Laatst bijgewerkt door Tanja op 22-03-10 15:14, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Offtopic berichten verwijderd en mod opmerking toegevoegd.

Leo

Re: [PG] tinker borus wie weet hoe het met hem gaat?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:37

PP --> OV

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 09:33

Hier kan ik iets vinden: [TI] Tinker Borus
Op de tweede pagina staat ook nog iemand die hem gekent heeft, misschien kunnen hun je verder helpen?

Hij lijkt ook wel wat op het paard van superrizzo hier op bokt.