[PG] Eikhof Oliver Starr (v. Olleander)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bonzjo

[PG] Eikhof Oliver Starr (v. Olleander)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 20:14

Hallo,
Ik ben opzoek naar een New Forest pony met de naam Eikhof Oliver Starr. Het is een new forest ruin van over de 10 jaar (geb. 30 april, jaar weet ik niet).
Zijn vader is Oleander.

Hij is op stal eikhof geboren, en door de dochter van de eigenaar in de wedstrijden gereden tot M2 dressuur. Daarna is hij verkocht en heeft Zz gesprongen. Met deze eigenaar hadden wij nog contact, deze heeft hem weer in de verkoop gezet na een paar jaar en nu zijn wij benieuwd waar hij terecht gekomen.

Heeft u meer informatie over deze pony graag reageer!

Hier de foto's
linker pony
Afbeelding
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 855-40.jpg
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Revanches op 09-03-10 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Teveel foto's daarom enkele omgezet in een URL. Max 2 foto's is toegestaan!

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 02:38

bonzjo

Re: [PG] Eikhof Oliver Starr (v. Olleander)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-10 11:20

Klopt die eigenaar hadden wij dus nog contact mee, zij hebben hem weer verkocht en nu wil ik weten waar hij is gebleven

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:00

Als hij ingeschreven is in de KNHS dat heeft hij toch een startnummer die overgaat naar zijn nieuwe eigenaar mits die ook iets in de sport met hem doet? Zou hij dan niet via deze nummer te vinden zijn?