ik zoek mijn lieve eerste pony. zijn volle naam is master's maigret. ik heb die toendertijd afgekort tot mexx. het is een smalle bruine ruin van 1.47,5m met opvallend dikke zwarte manen en staart. mexx is ongeveer van 1992. hij is een kruising tussen een newforest en een arabier en heeft de voor deze kruising kenmerkende 'punt op zijn kont' hij heeft hele kleine witte aftekeningen op zijn voetjes (ik weet niet meer welke) en een smalle doorbroken bles die over 1 van de neusgaten loopt. mexx had in de tijd dat ik hem had last van spat; wat we verholpen hadden door speciaal beslag: hij had dan nergens last van.
5 jaar geleden is hij bij zijn toenmalige eigenaar verkocht vanuit warffum naar mensen in gelderland. daar stond hij in het land en schijnt hij een ongelukje te hebben gehad met friezen. hierdoor is hij lang aan het revalideren geweest. ondanks dat is hij met dit meisje gelders kampioen geweest is de b dressuur. dat moet een jaar of vier geleden zijn geweest. hij schijnt het met haar tot de m1 geschopt te hebben. na een wat ongelukkige tijd is hij toen naar een soort kinderboerderij gebracht. ik weet niet waar dat is. op deze kinderboerderij schijnt hij een enorme klik te hebben gehad met een heel jong meisje. het verhaal gaat dat zij hem gekocht/ geleased heeft.
waar is mexx nu? hoe is het met hem?
Anoukloves_
Geplaatst: 26-02-10 18:59
Misschien is het handig als je er een foto bij zet. Dan heb je kans op meer reacties.
m_ss
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-10 20:26
degene die hem van mij gekocht heeft stuurt me binnenkort foto's. in de tijd dat ik hem had deden we nog niet aan digitaal;) dus ze volgen nog..
Ik ken Mexx wel van die tijd dat hij van Camilla is geweest. Het is niet de pony op de foto.
m_ss
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-10 23:22
http://endebende.webklik.nl/page/fotoalbum is mijn website, hier zie je foto's van mexx. dierct uploaden lukte me niet. met dank aan camilla. bedenk wel dat deze foto's 9 tot 5 jaar oud zijn. en dat mexx zn maantjes hier in wedstrijd conditie zijn;) hoop dat t verhaal nu bij mensen n belletje doet rinkelen!
Laatst bijgewerkt door Revanches op 09-03-10 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Teveel foto's daarom enkele omgezet in een URL. Max 2 foto's is toegestaan!
ik denk dat ik weet waar mexx is! ik ken een meisje die vlakbij mij woont, zij heeft een verzorgpony mexx. hij lijkt echt heel veel op die foto's. hij staat bij iemand en dat meisje mag mexx rijden. het gaat goed met hem. ik denk dat het hem is. ze heeft alleen geen foto's meer op der hyves. maar ik zal het wel even tegen der zeggen als ik haar zie.
hee! ik heb haar hyves gevonden en ze heeft er een foto van mexx op. jij kan nu zien of het 'jou' mexx is. en als het zo is dan kun je misschien via hyves contact met haar nemen. dit is de site:http://ansgans82.hyves.nl/ angela hooghordel rijdt er nu op. het is haar verzorgpony.
jaaaaaa dat is hem!! wat super dat ik hem eindelijk teruggevonden heb! ik zal nu (hoop ik) verder kunnen kletsen met angela. ik heb haar al een pbtje gestuurd via hyves. dank je wel feya!!
Aangezien Mexx is gevonden wordt dit topic gesloten. TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek. Hier nu een slotje.[