[PG] Bruine Merrie Tina

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xJess

[PG] Bruine Merrie Tina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 17:41

Hallo allemaal,
Vorig jaar ben ik op vakantie geweest bij Hoeve 't wed. Daar stond een super paard; Tina.
Ik weet niet precies hoe oud ze was maar rond de 9/10 jaar. Het was een merrie en zal rond de 1.60/1.65 groot zijn geweest. Ik weet niet zo veel over haar. Alleen wel dat het geen makkelijk paard was. Ze kwam wel eens in staking door te steigeren. Ik mocht op haar rijden en had echt een super klik met haar. Het rijden ging super en ze liep heel fijn. Alleen ze werd verkocht aan iemand die er al eerder op gereden had. Nou wil ik heel graag weten hoe het met haar gaat en waar ze staat. Ze kon heel mooi lopen. Maar als ik schouderbinnewaarts wilde doen of wijken, ging ze steigeren enz. Maar dat kwam omdat ze scheef was. Als je achter haar stond was haar ene kant hoger als haar andere kant. Springen vond ze niet geweldig maar ze kon het wel. Met buitenrijden was ze super druk en kon je haar bijna niet normaal rijden, dan liep ze achteruit en ging steigeren. Ben er toen gegeven moment ook afgestapt omdat het gevaarlijk werd.
Ik weet dat het niet veel informatie is maar ik heb wel heel veel foto's ik hoop dat iemand haar herkent.

Afbeelding
Afbeelding
http://i50.tinypic.com/v745e8.jpg

Meer foto's op aanvraag, heb er genoeg:)

Groetjes:)