Wegens omstandigheden die ruim 2 jaar geduurd hebben. Is Tino (het paardje in kwestie) terug naar de handelaar. Omdat wij verwachten dat hij weer doorverkocht wordt/is ben ik weer naar hem op zoek aangezien ik wil weten hoe het met deze lieverd is. Het is tenslotte bijna 2,5 jaar lang mijn paard geweest. Hij is op 8 december teruggegaan naar de handelaar in Barneveld. Als je wil weten welke handelaar stuur dan een PB!
Het gaat om het volgende paard:
Tino, officieel 10 jaar en geboren op 22-05-2000, hij is rond de 1.70m groot en is van Metall x Variant x Noblesse en het is een ruin.
Hier wat foto's van toen hij bij mij was:

Toen hij hier wegging had hij een hele dikke wintervacht doordat hij veel buiten stond en wij hebben alleen buitenstallen.
Zijn manen waren ook wat langer als wanneer ik het getoiletteerd zou hebben, in mei zijn z'n manen voor de laatste keer gedaan.
Hij heeft 2 winters last gehad van mok en rotstraal, afgelopen tijd tot ie bij mij wegging had hij geen mok, wel rotstraal.
Ik hoop jullie voldoende geïnformeerd te hebben en hoop gauw iets over Tino te horen!
Met vriendelijke groet,
Amy Haesakkers