[PG]unique m 2001 zwarte merrie 168m

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

m_ss

[PG]unique m 2001 zwarte merrie 168m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 01:10

ik ben op zoek naar mijn laatste eigen paard: unique M. zij is een grote zwarte merrie van houston maal feinbrand. haar moeder (die ik ook nog even heb mogen verzorgen) was oceana (v houston).
ze heeft een volle zwarte zus (die mijn moeder reed) geneemd tres chique m.
unique was vanaf het moment dat ik haar kreeg (nog geen 3 jaar oud) volledig bomproof. en ik heb haar dus ook zelf zadelmakgemaakt en ingereden.
bij stress werd ze wat passief in plaats van schrikkerig. ze kon wat lomp zijn in haar coordinatie (hoeveel bakranden de voeven/buik van unique wel niet gezien hebben) ze was vreselijk sterk maar zoooo knuffelbaar!
zolang ik haar gekend heb was ze wat zwak in de achterhand. ze 'schaatste'met haar achterhoeven en liet daarmee letterlijk sporen achter in het bakzand! met balkoefeningetjes en springen (wat ze overigens wel erg leuk vond!) is dat wat verbeterd.

waar staat niekie nu, en hoe is het met haar?

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 16:30

m_ss

Re: [PG]unique m 2001 zwarte merrie 168m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 17:45

ik heb unique gevonden!

Tanja

Re: [PG]unique m 2001 zwarte merrie 168m

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 20:57

Aangezien Unique is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.